تور اروپا ارزان: آسیب مالیات های نو اروپا به اقتصاد روسیه

به گزارش آموزشگاه ما، وزیر امور خارجه روسیه اعلام نمود که این کشور منتظر شرح از سوی اتحادیه اروپا برای اعمال مالیات بر فراوری دی اکسید کربن است.

تور اروپا ارزان: آسیب مالیات های نو اروپا به اقتصاد روسیه

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اعلام نموده که اروپا باید به خاطر اعمال قانون تازه مالیات بر فراوری دی اکسید کربن را شرح دهد.

به گزارش راشاتودی، وی بیان کرد که ما این سؤال را از اروپایی ها داریم و از آن ها می خواهیم که در این باره خودشان شرح دهند و منتظر این شرح هستیم.

لاوروف می گوید: اقدام اروپا در اعمال این قانون متناقض قوانین سازمان تجارت جهانی است. در ماه جولای کمیسیون اروپایی از برنامه خود برای اعمال مالیات بر آلاینده دی اکسید کربن اطلاع داد تا بر اساس آن بر کالا هایی که آلایندگی دی اکسید کربن بالایی دارند، مالیات اعمال گردد.

بر همین اساس واردات آهن، فولاد، آلومینیوم، سیمان، کود و برق به اروپا مشمول مالیات خواهد شد.

بنا به اعلام مقامات اروپایی این تصمیم در قالب کوشش آن ها برای به حداقل رساندن و حذف کامل فراوری دی اکسید کربن در اتحادیه اروپا تا سال 2050 است.

گروه مشاوره ای بوستون اخیرا تخمین زده که اعمال این قانون می تواند تا سال 2030، 11.7 میلیارد دلار هزینه روی دست روس ها بگذارد و بیشترین آسیب را به صنعت فولاد این کشور خواهد زد.

کارشناسان بعلاوه می گویند اعمال قانون مالیات بر فراوری دی اکسید کربن در اروپا باعث خواهد شد تا شاهد کاهش قابل توجه صادرات روسیه به اروپا باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 623

به "تور اروپا ارزان: آسیب مالیات های نو اروپا به اقتصاد روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: آسیب مالیات های نو اروپا به اقتصاد روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید