طراحی لوگو: احراز هویت یکی از شهدای آرمیده در دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش آموزشگاه ما، شهید حسین شکرائیان که به اسم شهید گمنام در سال 1386 در دانشگاه صنعتی اصفهان دفن شده بود، به وسیله انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

طراحی لوگو: احراز هویت یکی از شهدای آرمیده در دانشگاه صنعتی اصفهان

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، شهید حسین شکرائیان، فرزند محمدحسن، متولد 1337، جمعی لشکر 32 انصارالحسین (ع) از همدان به جبهه اعزام شد و در تاریخ 25 مهر 1361 در عملیات مسلم بن عقیل (ع) در سومار به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

این شهید والامقام در زمان شهادت دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت بود و از قضا مزار پاک وی به علت عدم شناسایی بیش از 14 سال و به صورت گمنام محل انس دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

شب گذشته، 5 آبان، پس از گذشت 39 سال چشم انتظاری، خبر شناسایی این شهید به وسیله محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک و دنیا کشتی که پیش تر مدال طلای خود را به یکی از شهدای گمنام اهدا کرده بود، در حرم مطهر امام رضا علیه السلام به پدر و مادر شهید شکرائیان اطلاع داده شد و این خانواده از چشم انتظاری درآمدند.

در طی این مراسم، مادر شهید شکرائیان، لوح تقدیری به آقای محمدرضا گرایی اهدا کرد و در آن برای اهدای مدال طلای این قهرمان به یک شهید گمنام تشکر و قدردانی کرده و خبر افتخار ملبس شدن ایشان به لباس خادمی حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) را به ایشان داد.

جامعه دانشگاه صنعتی اصفهان که همیشه میزبانی از این شهدای والا مقام را مایه افتخار و مباهات خود و روشنگر راستا علم و دانش دانشگاهیان می داند از احراز هویت این شهید والا مقام راضی و شاکر است و در روز های آینده آماده استقبال از خانواده گرانقدر این شهید والا مقام خواهد بود.

به زودی طی مراسمی از خانواده معزز این شهید والامقام در دانشگاه صنعتی اصفهان استقبال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 676

به "طراحی لوگو: احراز هویت یکی از شهدای آرمیده در دانشگاه صنعتی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: احراز هویت یکی از شهدای آرمیده در دانشگاه صنعتی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید