بستری های کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) 2 برابر شد

به گزارش آموزشگاه ما، تهران (پانا) - حمید عمادی گفت در ماه های دی، بهمن و اسفند یک بخش کرونایی برای این بیماران اختصاص داده بودیم که 30 تخت داشت و احتیاج ما را رفع می کرد، اما در همین هفته گذشته این تعداد به 60 نفر افزایش پیدا کرد.

بستری های کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) 2 برابر شد

به گزارش ایلنا؛ حمید عمادی رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی درباره شرایط مراجعات کرونایی به بیمارستان و خطر افزایش شیوع در هفته های آینده اعلام کرد: نمی توان در رابطه با کرونا آینده را پیش بینی کرد، ولی واقعیت این است که ما در بیمارستان امام خمینی همین هفته با افزایش روبرو بوده ایم.

وی ادامه داد: در ماه های دی، بهمن و اسفند ما یک بخش کرونایی برای این بیماران اختصاص داده بودیم که 30 تخت داشت و احتیاج ما را رفع می کرد، اما در همین هفته گذشته این تعداد به 60 نفر افزایش پیدا کرد.

عمادی اضافه نمود: بنابراین احتمال اینکه در هفته های آینده تعداد بیماران مراجعه نماینده بیشتر گردد، وجود دارد. در حال حاضر هم میزان بستری و سرپایی ها افزایش داشته است.

وی گفت: امیدواریم پیش بینی ها مبنی بر افزایش پیک اتفاق نیفتد و از صمیم قلب از مردم می خواهیم که رعایت نمایند تا این افزایش شیوع اتفاق نیفتد، ولی اگر رعایتی صورت نگیرد احتمالا با یک پیک جدید مخصوصا بعد از تعطیلات عید نوروز، یعنی هفته سوم فروردین روبرو خواهیم شد.

عمادی در رابطه با پیش بینی های افزایش شیوع کرونا، اعلام کرد: واقعیت این است که کرونا ثابت نموده هر وقت در رابطه با آن پیش بینی انجام شد، اشتباه از آب درآمد و نمی توان خیلی پیش بینی کارشناسی و دقیقی داشته باشیم، اما تصور من این است که احتمالاً یک موج دیگر هم به دلیل مسافرت ها وعدم رعایت ها خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین علیرغم توصیه های وزیر بهداشت در خصوص سفر نرفتن، اما می بینیم تمام شهرها آبی و زرد اعلام می گردد و در سفرهای بین استانی اثر دارد که این یک تناقض با حرف وزیر است.

عمادی اضافه نمود: حتی سازمان گردشگری اعلام می نماید تمام اماکن باز است و وزیر به سفر نرفتن اصرار دارد، اما وقتی به راحتی ویلا و هتل اجاره داده می گردد، باشگاه های ورزشی و امکان به این شکل فعال هستند، مردم هم استفاده خواهند کرد.

وی در انتها گفت: طبیعتاً در چنین شرایطی شیوع کرونا افزایش پیدا می نماید، اما از خدا می خواهیم تا این پیک بیشتر از این نگردد و امیدواریم این پیش بینی ها درست از آب در نیاید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 410

به "بستری های کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) 2 برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری های کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) 2 برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید