تور ارزان لحظه آخری ترکیه: ترکیه مزدوران سوری را از پایگاهی در لیبی خارج ساخت

به گزارش آموزشگاه ما، منابع خبری از خروج مزدوران سوری وابسته به ترکیه از پایگاهی در غرب لیبی در چارچوب توافق انجام شده میان آنکارا و قاهره خبر دادند.

تور ارزان لحظه آخری ترکیه: ترکیه مزدوران سوری را از پایگاهی در لیبی خارج ساخت

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان لحظه آخری ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری تاس روسیه به نقل از یک منبع در نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر گزارش داد، ترکیه در چارچوب توافقات اجرا شده با مصر مزدوران سوری مستقر در پایگاه الوطنیه در غرب طرابلس را از این پایگاه خارج نموده است.

این منبع گزارش داد: هواپیماهای ترابری نظامی ترکیه از نوع ایرباس A400 در چارچوب توافقات اجرا شده میان قاهره و آنکارا، مزدوران سوری را از پایگاه الوطنیه خارج کردند.

منبع مذکور به تعداد این نیروها و مقصد آنها اشاره ای ننموده است.

این منبع مطلع در ادامه گفت که موضوع خروج مزدوران و نیروهای خارجی از لیبی یکی از مهم ترین موضوعات در دستور کار ملاقات سه شنبه خلیفه حفتر و عقیله صالح، رئیس مجلس لیبی با عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در قاهره بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 631

به "تور ارزان لحظه آخری ترکیه: ترکیه مزدوران سوری را از پایگاهی در لیبی خارج ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان لحظه آخری ترکیه: ترکیه مزدوران سوری را از پایگاهی در لیبی خارج ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید