خبرنگاران آموزش و پرورش برای برقراری عدالت آموزشی در مدارس تلاش کند

به گزارش آموزشگاه ما، شهرکرد- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش و پرورش استان برای برقراری عدالت و کیفیت آموزشی مناسب در تمامی مدرسه های استان تلاش مضاعف داشته باشد.

خبرنگاران آموزش و پرورش برای برقراری عدالت آموزشی در مدارس تلاش کند

جعفر مردانی شامگاه یکشنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: والدین برای نام نویسی فرزندان خود به دنبال مدرسه های دارای کیفیت آموزشی بالا هستند.

وی افزود: در صورت یکسان بودن کیفت آموزش در تمامی مدارس، والدین دانش آموزان، مسوولان آموزش و پرورش و کادر مدرسه، هنگام نام نویسی با مشکل روبرو نمی شوند.

مردانی شرح داد: هم اکنون بعضی مناطق چهارمحال و بختیاری مانند روستای چم چنگ شهرستان سامان با مشکل کمبود مدرسه روبرو است اما زمین کنونی پیش بینی شده برای احداث مدرسه و درمانگاه در این روستا مناسب نیست.

وی یادآور شد: به همین دلیل برای جابه جایی و تغییر کاربری این زمین، اقدامات لازم به منظور طرح و تصویب در کمیسیون ماده 5 استان پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه شاد بستر آموزش مجازی برای دانش آموزان را فراهم کرد اما متاسفانه دانش آموزان بعضی مناطق چهارمحال و بختیاری به زیرساخت های آموزش مجازی دسترسی نداشتند.

مردانی تاکید کرد: البته بعضی دانش آموزان نیز به علت نداشتن توان مالی برای خرید تبلت یا گوشی تلفن همراه مناسب برای بهره مندی از شبکه شاد با مشکلاتی روبرو شدند.

وی افزود: تمامی بازماندگان از تحصیل در استان برای سوادآموزی، ارتقای مهارت های زندگی و اجتماعی، حقوق شهروندی و اشتغال خانگی در طرح پیوند سواد و زندگی مورد توجه باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری شرح داد: با تأسیس خانه المپیاد در استان می توان برای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای دانش آموزان به خصوص در بخش های علمی، پژوهشی و مهارتی تلاش کرد.

مردانی یادآور شد: براساس تاکید دولت برای ارایه خدمات الکترونیک، باید هنگام نام نویسی دانش آموزان به صورت غیرحضوری و ارائه خدمات الکترونیک به آنان، توجه لازم در زمان نام نویسی سال تحصیلی 1401 - 1400 انجام شود.

به گزارش خبرنگاران، در استان چهارمحال و بختیاری 210 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جاری مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 350

به "خبرنگاران آموزش و پرورش برای برقراری عدالت آموزشی در مدارس تلاش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش و پرورش برای برقراری عدالت آموزشی در مدارس تلاش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید