خبرنگاران رییس پلیس راه یزد: بیشتر جاده های استان لغزنده است

به گزارش آموزشگاه ما، یزد - خبرنگاران - رییس پلیس راه یزد گفت: بر اثر بارندگی آدینه شب و ادامه آن که هم اکنون ادامه دارد، سطح بیشتر جاده های منتهی به حوزه اسنحفاظی استان لغزنده است و از رانندگان خواست برای پیشگیری از حوادث احتیاط نمایند.

خبرنگاران رییس پلیس راه یزد: بیشتر جاده های استان لغزنده است

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

سرهنگ سیدعلی آسیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: رانندگان برای جلوگیری از حوادث احتمالی در طول جهت نسبت به رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به مقررات هدایت و رانندگی توجه نمایند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تردد در تمامی جاده های استان روان است از رانندگان خواست همکاری لازم را همانند گذشته با ماموران پلیس راه در حوزه استحفاظی یزد داشته باشند.

هرچند هواشناسی میزان بارندگی شب گذشته استان را اعلام نکرد اما بر اساس نقشه های پیش یابی از امروز، افزایش ابر و در بعضی نقاط به ویژه ارتفاعات و نیمه غربی استان گاهی رگبار باران پیش بینی می گردد

یزد در جهت استان های شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته است و روزانه حدود 400 هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده های استان تردد می نماید.

یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع آن هزار و 267 کیلومتر، شریانی و ملی است.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت در مرکز جفرافیایی ایران قرار گرفته است و میزان بارندگی سالانه آن 90 تا 110 میلی متر گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 181

به "خبرنگاران رییس پلیس راه یزد: بیشتر جاده های استان لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس پلیس راه یزد: بیشتر جاده های استان لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید