خبرنگاران ساختمان جدید اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان افتتاح شد

به گزارش آموزشگاه ما، اصفهان- خبرنگاران- ساختمان جدید اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان روز سه شنبه با حضور مجازی معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

خبرنگاران ساختمان جدید اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان افتتاح شد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، ساختمان مرکز اورژانس ستاد اصفهان با مساحت بالغ بر سه هزار و 800 مترمربع در پنج طبقه شامل قسمت های اداری، پشتیبانی و مرکز فرماندهی و عملیات با قابلیت های مرکز دیسپچ استان، ستاد راهنمایی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اداری و پشتیبانی فوریت های پزشکی و 2 پایگاه اورژانس است که با حضور مجازی مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

برای ساخت این مرکز بیش از 20 میلیارد تومان از محل اعتبار سازمان اورژانس و علوم پزشکی اصفهان هزینه شده است.

امروز همچنین پایگاه اورژانس دیگری در منطقه صنعتی دولت آباد با صرف پنج میلیارد تومان به بهره برداری رسید که یک میلیارد تومان آن توسط یک خیر و چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات تجهیزات اورژانس پیش بیمارستانی تامین شد که پنجمین پایگاه فعال اورژانس دولت آباد و برخوار است.

همزمان با این افتتاح پروژه های عمرانی اورژانس و ساختمان های اورژانس کشور در شش شهرستان کشور شامل مشهد، همدان، بابل، کرمانشاه، اراک نیز افتتاح شده است.

در آیین افتتاح این مراکز اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، سعید نمکی وزیر بهداشت و حسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور و طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و غفور راستین رییس اورژانس استان اصفهان حضور داشتند.

در زمان حاضر 120 پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان فعالیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 457

به "خبرنگاران ساختمان جدید اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساختمان جدید اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید