خیرآبادی: در اعزام به المپیک ناشنوایان نمی گذاریم در حق کشتی گیری اجحاف گردد

به گزارش آموزشگاه ما، مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان با اشاره به اعزام آماده ترین و برترین کشتی گیران به المپیک ناشنوایان، گفت: تنها کشتی گیرانی امکان اعزام به المپیک ناشنوایان را خواهند داشت که مجوز حضور خود را از کادر فنی دریافت نموده باشند.

خیرآبادی: در اعزام به المپیک ناشنوایان نمی گذاریم در حق کشتی گیری اجحاف گردد

جمشید خیرآبادی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به این که المپیک ناشنوایان در اردیبهشت سال آینده برگزار می گردد و تنها 4 ماه زمان برای شرکت در این رویداد مهم داریم، قرار است 18 آذر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم تا برترین نفرات را برای دعوت به تیم ملی شناسایی کنیم.

وی گفت: چون هدف ما کسب برترین نتیجه در المپیک ناشنوایان است، سعی داریم نفرات اول و دوم مسابقات انتخابی را با نظر کادر فنی به تیم ملی دعوت کنیم ، البته این نفرات در طی چند مرحله اردوی آماده سازی از نظر آمادگی بدنی، روحی و تکنیکی و تاکتیکی مورد ارزیابی و آنالیز قرار خواهند گرفت و در نهایت با مجوز کادر فنی برترین و آماده ترین کشتی گیران راهی المپیک می شوند.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان اضافه نمود: کوشش ما بر این است که برای حضور در المپیک، در حق هیچ کشتی گیری اجحاف نگردد و در فرصت به جای مانده بتوانند شانس حضور در المپیک را به راحتی از دست ندهند.

خیرآبادی در پاسخ به این پرسش که آیا مدال آوران مسابقات قهرمانی دنیا ترکیه نیز باید در انتخابی شرکت نمایند یا خیر؟ اظهار داشت: مسابقات قهرمانی دنیا ترکیه هفت ماه پیش برگزار شده است و از آن تاریخ تا به امروز هیچ اردویی برای ارزیابی و محک کشتی گیران از نظر بدنی، روانی و تکنیکی و تاکتیکی نداشتیم، بنابراین باید تمام کشتی گیران حتی آنهایی که مدال آور مسابقات قهرمانی دنیا ترکیه بودند در انتخابی شرکت نمایند تا نفرات اصلی برای دعوت به تیم ملی تعیین شوند.

وی در سرانجام پیرامون این پرسش که در چند وزن در المپیک ناشنوایان شرکت خواهید کرد، اضافه نمود: از 10 وزن در هشت وزن در المپیک ناشنوایان شرکت خواهیم کرد. کوشش بر این است که در تمام اوزان کسانی را به برزیل اعزام کنیم که شانس کسب مدال داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 766

به "خیرآبادی: در اعزام به المپیک ناشنوایان نمی گذاریم در حق کشتی گیری اجحاف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرآبادی: در اعزام به المپیک ناشنوایان نمی گذاریم در حق کشتی گیری اجحاف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید