رونمایی از زوج مغانلو ، شهباززاده در لیگ؟

به گزارش آموزشگاه ما، در انتها لیگ بیستم محمد محبی، احسان حاج صفی و پیغام نیازمند به طور قطعی از سپاهان جدا شدند. در ادامه همین موضوع برآورد های مطرح شد که سجاد شهباززاده و سروش رفیعی هم با توجه به اتمام قراردادشان قصد جدایی از طلایی پوشان را دارند.

رونمایی از زوج مغانلو ، شهباززاده در لیگ؟

شهباززاده بعد از بازی هفته سی ام مقابل استقلال در جمع خبرنگاران، قصد جدایی خود از سپاهان را اعلام، اما از مقصد نهایی خود نامی نبرد. حدس ها حاکی از آن بود که او مذاکراتی را با پرسپولیسی ها برای لیگ بیست و یکم آغاز نموده بود.

در همان حال یکی از مدیران سپاهان به خبرنگاران اعلام نموده بود که برای دریافت شهریار رضایتنامه مغانلو از باشگاه سانتاکلارا در کوشش هستند و به احتمال زیاد محبی به این تیم منتقل خواهد شد. در روز های اخیر احتمال انتقال مغانلو به سپاهان افزایش یافته است.

در حالی که تصور می شد در ابتدای هفته جاری توافق شهباززاده و پرسپولیس قطعی گردد، اما این فرایند طولانی شد. قطعاً مسائل اقتصادی پرسپولیس در این موضوع تاثیر به سزایی داشته است. اوضاع اقتصادی پرسپولیس به گونه ای بود که صحبت های مدیران پرسپولیس در اولین تمرین سرخ پوشان برای لیگ بیست و یکم بیشتر معطوف مسائل و مسائل اقتصادی بود.

به جز نوراللهی که راهی امارات شد هنوز وحید امیری، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا با وجود چراغ سبز اولیه برای تمدید قرارداد توافقی با پرسپولیسی ها نداشته اند.

بعد از اتفاقات اخیر سپاهانی ها دوباره با آقای گل لیگ بیستم مذاکراتی را آغاز نموده اند و پیشنهاد مناسبی به وی ارائه نموده اند. نویدکیا میخواهد در لیگ بیست و یکم مغانلو و شهباززاده را در کنار یکدیگر داشته باشد. در نهایت باید دید شهباززاده برای انتخاب تیمش در لیگ بعد چه تصمیمی اتخاذ می نماید؟

اندازه

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 602

به "رونمایی از زوج مغانلو ، شهباززاده در لیگ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از زوج مغانلو ، شهباززاده در لیگ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید