رونمایی از پروژه دیجیتال مارکتینگ گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش آموزشگاه ما، خبرنگاران/آذربایجان شرقی با حضور ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، سیدجواد موسوی مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، علی جهانگیری معاون هماهنگی امور مالی استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، پروژه دیجیتال مارکتینگ گردشگری استان رونمایی شد.

رونمایی از پروژه دیجیتال مارکتینگ گردشگری آذربایجان شرقی

ولی تیموری در این مراسم گفت: حفظ سلامت سفر و گردشگری وظیفه مهم و اصلی ما است که خوشبختانه آذربایجان شرقی براساس عملکرد خود طی ایام نوروز پیشتاز در تحقق این امر و جلب اعتماد مردم در حوزه ارائه خدمات گردشگری است .

وی ادامه داد: تاسیسات و واحدهای گردشگری با درایت همیشگی خود این امر مهم را درک نموده اند و به این تفکر جمعی رسیده اند که عدم رعایت الزامات و پروتکل های بهداشتی در وهله اول عظیم ترین مسائل را به حوزه گردشگری وارد و فعالان این حوزه را مسائل عدیده ای روبرو می نماید.

وی با تاکید به این که باید مقوله مردم داری، سرفصل تمامی اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر و هم چنین فعالان حوزه گردشگری قرار گیرد، گفت: با توجه به این که ستاد اجرایی خدمات سفر، سال جاری همکاری تنگاتنگی با ستاد مقابله با کرونا دارد، لذا مهربانی و گشاده رویی همکاران ستاد اجرایی خدمات سفر در راستای انجام کامل اصول و پروتکل های بهداشتی در سفرها تا رسیدن به مقصد سلامتی برای تمامی هم وطنان، امری لازم است.

تیموری با اشاره به این که گردشگری اقتصاد، مویرگی برای توسعه و کارآمدی هر منطقه و کشور است، ادامه داد: باید توجه داشت که ایران و به خصوص استان آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های متعدد در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که بایستی با افزایش محصولات گردشگری در این استان، علاوه بر معرفی ظرفیت ها، در اقتصاد آن، گردشگری را به عنوان یکی مهم ترین منابع سود ده تبدیل کرد.

وی پروژه دیجیتال مارکتینگ آذربایجان شرقی را پروژه ای درخور و ارزشمند در راستای معرفی جامع ظرفیت های سرتاسر استان عنوان نمود و گفت: توجه به این نکته الزامی است که گردشگری نباید صرفا متمرکز بر نقطه ای ویژه و شناخته شده باشد، آذربایجان شرقی در سرتاسر خود دارای ظرفیت های غنی در حوزه های آداب و رسوم، اقلیم، گردشگری سلامت، صنایع دستی، محصولات روستایی و ... است که معرفی آن ها و تعریف راستا گردشگری براساس این ظرفیت ها امری لازم است که پروژه دیجیتال مارکتینگ استان با فراهم سازی عکس ها، کلیپ ها و تورهای 360 درجه مجازی این امکان را فراهم نموده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی با بیان این که پروژه دیجیتال مارکتینگ آذربایجان شرقی نقش موثری در توسعه گردشگری شمال غرب کشور خواهد داشت، ادامه داد: با توجه به تعریف راستا گردشگری شمال غرب و غرب کشور که شامل 9 استان و موضوع آذربایجان شرقی است، اجرای این پروژه و فراهم سازی فرصت آشنایی و تحقیق مصور و مستند از جاذبه های سرتاسر استان برای گردشگران نقش موثری در مشخص هدف و مقصد گردشگران این راستا گردشگری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 407

به "رونمایی از پروژه دیجیتال مارکتینگ گردشگری آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پروژه دیجیتال مارکتینگ گردشگری آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید