محرومیت 5 ساله رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا

به گزارش آموزشگاه ما، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا به دلیل نقض قوانین به مدت پنج سال از سوی فیفا از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم شد.

محرومیت 5 ساله رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا)، احمد احمد، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) را به دلیل نقض اساسنامه کمیته اخلاق فیفا به مدت پنج سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم کرد. او همچنین 200 هزار فرانک سوئیس (220 هزار دلار) جریمه نقدی شد.

اتاق دادرسی فیفا اعلام نمود رئیس ماداگاسکارایی CAF، قوانین مرتبط با وظیفه وفاداری را نقض نموده و در کنار این ها به دلیل ارائه و قبول هدایا یا سایر مزایا، سوءاستفاده از جایگاهش و منابع اقتصادی این کنفدراسیون، متهم شده است.

احمد احمد 60 ساله که در پست نایب رئیسی فیفا هم فعال بود، بین سال های 2017 تا 2019 مرتکب این نقض قوانین و این تخلفات شده است.

او در سال 2017 پس از شکست عیسی حیاتو، به ریاست کنفدراسیون فوتبال آفریقا رسید و تا به امروز ریاست این کنفدراسیون را برعهده داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 111

به "محرومیت 5 ساله رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت 5 ساله رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید