ممنوعیت خروج مدیران از الیگودرز، پلمب 63 واحد صنفی و تالار پذیرایی متخلف

به گزارش آموزشگاه ما، خبرنگاران/لرستان فرماندار الیگودرز تاکید کرد: با توجه به شرایط، مدیران دستگاه های اجرایی، حق خروج از این شهرستان را ندارند.

ممنوعیت خروج مدیران از الیگودرز، پلمب 63 واحد صنفی و تالار پذیرایی متخلف

ماشاءالله نعمتی 18 فروردین ماه با اشاره به اینکه امروز فارغ از نگاه های جناحی و حزبی باید برای مقابله با بیماری کرونا تلاش شود، اضافه کرد: با توجه به حجم فعالیت ها در مقابله با کرونا قطعاً اقدامات ستاد ملی کرونا بعضاً قابل نقد بوده اما هنگامی که مردم و حتی برخی مسئولان رعایت نمی کنند نمی توان قصور را متوجه ستاد ملی کرونا دانست.

وی اضافه کرد: هنگامی که مسئولی از نظام با حضور در شهرها سخنرانی می کند و یا دبیر ستاد کرونای شهرستان در هنگام انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و یا مردم به دستورالعمل ها توجه نمی کنند، آیا قصور متوجه ستاد ملی کرونا است؟

نعمتی با اشاره به پلمب 63 واحد صنفی و تالار پذیرایی متخلف در الیگودرز گفت: همه دستگاه ها باید همکاری کنند و ما هم در حفاظت از سلامت مردم با تمام قدرت پای کار هستیم.

فرماندار الیگودرز برگزاری مراسم عزا و عروسی را از جمله مسائل بیان نمود و اضافه کرد: همچنان باید از برگزاری این گونه مراسم جلوگیری کرد و انتظار داریم مردم نیز همکاری کنند.

وی با اشاره به درک شرایط اقتصادی کسبه گفت: تعطیلی بازار بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور بوده و ما اختیاری برای نقض مصوبه ها نداریم.

نعمتی تاکید کرد: با توجه به شرایط، مدیران دستگاه های اجرایی الیگودرز حق خروج از این شهرستان را ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 416

به "ممنوعیت خروج مدیران از الیگودرز، پلمب 63 واحد صنفی و تالار پذیرایی متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت خروج مدیران از الیگودرز، پلمب 63 واحد صنفی و تالار پذیرایی متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید