هشدار اسنپ 94 میلیارد دلار آب خورد

به گزارش آموزشگاه ما، ارزش سهام اسنپ پس از هشدار مدیرعامل این شرکت درباره تاثیر منفی مقررات جمع آوری دیتای اپل و محدودیتهای زنجیره تامین جهانی بر هزینه تبلیغاتی، بیشترین سقوط را از ماه مه سال 2018 تجربه کرد.

هشدار اسنپ 94 میلیارد دلار آب خورد

به گزارش خبرنگاران، ارزش سهام اسنپ 22 درصد ریخت و حدود 25 میلیارد دلار از ارزش بازار این شرکت که اکنون در حدود 95 میلیارد دلار قرار گرفته است، پاک کرد. دورنمای محتاطانه ای که از سوی اسنپ چت مطرح شد، بر سایر همتایان این شرکت که به درآمدهای تبلیغاتی متکی هستند نظیر آلفابت، فیس بوک، توییتر و پینترست سایه افکنده و ارزش سهام هر کدام از این شرکتها بین دو تا چهار درصد سقوط کرد.

در مجموع هشدار اسنپ باعث ریزش 94 میلیارد دلار از ارزش بازار این شرکت و همتایانش در روز جمعه شد.

ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ در جلسه پس از اعلام درآمدها با تحلیلگران گفت: مقررات جمع آوری دیتا که از سوی اپل معرفی شده است، سنجش و مدیریت کمپینهای تبلیغاتی را برای تبلیغات کنندگان سخت کرده است. اسنپ درآمد خالص بین 135 تا 175 میلیون دلار را برای سه ماهه پایانی سال 2021 پیش بینی می کند که بسیار پایینتر از 299.3 میلیون دلار پیش بینی شده از سوی وال استریت است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل اوایل امسال همه اپلیکیشنها در پلتفرم iOS 15 را ملزم کرد برای ردیابی کردن کاربران به منظور اهداف تبلیغاتی اجازه آنها را دریافت کنند. تحلیلگران هشدار می دهند تاثیر این مقررات ممکن است ادامه دار باشد در حالی که محدودیتهای زنجیره تامین در شرکای تبلیغاتی اسنپ احتمالا موقتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 696

به "هشدار اسنپ 94 میلیارد دلار آب خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار اسنپ 94 میلیارد دلار آب خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید