همیشه نتایج در زمین رقم نمی خورد

به گزارش آموزشگاه ما، خبرنگاران/فارس سرمربی تیم فجرشهید سپاسی شیراز در عین اینکه با امید درباره چهار بازی باقیمانده و شانس تیمش برای صعود صحبت می کند، نگران اتفاقاتی است که در هفته های پایانی در بعضی بازی ها رخ می دهد.

همیشه نتایج در زمین رقم نمی خورد

کلانتری پیش از این، چهار بار با تیم های برق شیراز و فجرسپاسی تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفته اما سه بار در آخرین روز ناکام شده است. آخرین بار در سال 1397 بود که فجر در آستانه صعود به لیگ برتر، دو شکست متوالی مقابل مس کرمان و نساجی مازندران را تجربه کرد و دستش از صعود کوتاه ماند. کلانتری و فلاح، سرمربی و مدیرعامل فجرسپاسی بارها دست های پشت پرده و عوامل غیر فوتبالی را عامل اصلی شکست خانگی و تلخ مقابل مس کرمان در ورزشگاه شهید دستغیب نام کردند.

حالا پس از گذشت سه سال، دوباره فجرسپاسی در روزهای پایانی مدعی صعود به لیگ برتر است و فلاح و کلانتری هم نسبت به اتفاقات مشکوک در بعضی دیدارهای لیگ یک هشدار می دهند.

در این ارتباط، علی اصغر کلانتری در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تکرار این هشدارها افزود: شرط بندی و تبانی در لیگ یک، همیشه بوده و هست و خواهد بود. در همین چند هفته اخیر، اتفاقات بسیار مشکوکی در چند مسابقه رخ داده اما متاسفانه نمی توان به طور مستقیم نامی از شخصی یا تیمی آورد. فقط می خواهم مردم بدانند که بعضی اتفاقات، فوتبالی نیست و از دست ما خارج است.

وی افزود: ما فقط می توانیم خدا را شکر می کنیم که کسی نمی تواند ادعا کند تیم فجر تا اینجای فصل حتی نیم امتیاز ناحق گرفته. این در حالیست که در همین شیراز، بارها پنالتی های ما را نگرفته اند و حتی بعضی بازیکنانمان بی خود و بی جهت محروم شده اند. خوشحالم که تیممان با زور بازوی خودش بالا آمده اما امیدوارم خدا از سر کسانی که در پی بی عدالتی و زیر پا گذاشتن حق هستند، نگذرد.

به گزارش خبرنگاران، تیم فجرشهید سپاسی در هفته سی و یکم رقابت ها، روز یکشنبه ششم تیرماه در ورزشگاه پارس شیراز میزبان آرمان گهر سیرجان است. کلانتری در خصوص این مسابقه گفت: آرمان گهر تیم بسیار خوبیست که در دو هفته اخیر نتایج خوبی گرفته و حتما کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

کاپیتان سابق تیم های کما و برق شیراز با اشاره به اینکه تیمش در این مسابقه هیچ بازیکن غایبی ندارد، افزود: فارغ از اینکه تیم ما از ابتدای فصل آنطور که باید و شاید بسته نشده بود و ما هم نقشی در این امر نداشتیم، در میانه فصل هم دست کم هشت بازیکن اصلی مان را از دست دادیم. با این حال، ما در پی درست کردن یک تیم واقعی بودیم. یعنی تیمی که متکی به 10-11 بازیکن نباشد. حالا هم به این خواسته رسیده ایم و 30 بازیکن آماده و سرحال در اختیار داریم که هر زمان از مسابقه می توانیم با خیال راحت آنها را به زمین بفرستیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فجرسپاسی پیش از آغاز مسابقات هفته سی و یکم با کسب 48 امتیاز در رتبه چهارم جدول را قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 552

به "همیشه نتایج در زمین رقم نمی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همیشه نتایج در زمین رقم نمی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید