ویروس کرونای انگلیسی در استان مرکزی جولان می دهد

به گزارش آموزشگاه ما، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هم اکنون تنها نوع جهش یافته انگلیسی ویروس کرونا در استان مرکزی شایع است و از نوع جهش یافته هندی و پاکستانی تا به حال موردی ثبت نشده است.

ویروس کرونای انگلیسی در استان مرکزی جولان می دهد

به گزارش خبرنگاران، بهمن صادقی با اشاره به اینکه تا به حال نوع جهش یافته هندی و پاکستانی ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است، اظهار کرد: اگر همکاران از نظر سی تی اسکن و یا یافته های بالینی تفاوتی را احساس نمایند، هماهنگی های لازم در استفاده از ظرفیت های تخصصی استان برای شناسایی موارد هندی اجرا شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون با همکاری تیم معاونت بهداشتی و دانشگاه و آزمایشگاه مرجع سلامت استان در حال رصد نمونه ها هستیم و هماهنگی های لازم اجرا شده است که می توان نمونه های مشکوک را به انستیتو پاستور تهران ارسال کنیم تا پیگیری های لازم صورت بگیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید نمود: امیدواریم که درگیر این نوع از ویروس نشویم چرا که از تمام ظرفیت استان و حتی بالاتر از توان دانشگاه علوم پزشکی استفاده شده است.

صادقی توضیح داد: متأسفانه اگر واقعه جدیدی اضافه گردد یا همین موج چهارم طولانی تر گردد قطعاً فراتر از میزان تاب آوری بیمارستان ها و دانشگاه های استان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 462

به "ویروس کرونای انگلیسی در استان مرکزی جولان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونای انگلیسی در استان مرکزی جولان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید