کرونای انگلیسی در 8 کشور اروپایی، مبتلایان در مرز 80 میلیون نفر

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، آمار دنیای تلفات ویروس کرونا از رقم یک میلیون و 750 هزار نفر عبور کرد حال آنکه شمار مبتلایان نیز در سراسر دنیا به رقم 79 میلیون و 800 هزار نفر رسیده است.

کرونای انگلیسی در 8 کشور اروپایی، مبتلایان در مرز 80 میلیون نفر

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا با هواپیما از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در این میان، بنا بر اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، آمریکا با 330 هزار فوتی و 18 میلیون و 700 هزار فرد آلوده در صندلی نخست تلفات واقع شده است حال آنکه هند و برزیل در صندلی دوم و سوم قرار می گیرند.

این در حالی است که شناسایی گونه جدیدی از ویروس کووید 19 که به کرونای انگلیسی شهرت یافته، هراس از ایجاد موج جدیدی از ابتلا را به شدت افزایش داده است.

طبق اعلام هانس کلوج (Hans Kluge) مدیر بخش اروپایی سازمان بهداشت جهانی، این گونه جدید که در مقایسه با انواع قبل 70 برابر سریع تر منتشر شده و بچه ها و جوانان را هم درگیر می نماید؛ به 8 کشور اروپایی راه یافته است.

وی اشاره ای به نام این کشورها نکرد حال آنکه مقامات وزارت بهداشت فرانسه، ابتلای یکی از شهروندان این کشور به کرونای انگلیسی را تائید نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 253

به "کرونای انگلیسی در 8 کشور اروپایی، مبتلایان در مرز 80 میلیون نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای انگلیسی در 8 کشور اروپایی، مبتلایان در مرز 80 میلیون نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید