شروع تصویربرداری فصل جدید سریال سلمان

به گزارش آموزشگاه ما، تصویربرداری فصل دریایی سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری در شهرستان شاهرود شروع شد.

شروع تصویربرداری فصل جدید سریال سلمان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، تعدادی از مدیران مرکز سیمافیلم در یک سالگی شروع فیلمبرداری سریال سلمان فارسی با حضور در پشت صحنه این سریال الف ویژه صداوسیما که به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری در حال ساخت است، در جریان جزئیات ساخت این فصل از پروژه قرار گرفتند.

در این بخش از کار، فصل دریایی مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی تصویربرداری خواهد شد که یکی از سخت ترین بخش های کار است.

پیش از این و بعد از به خاتمه رسیدن تصویربرداری بخش های مربوط به شهرک نور، سکانس های مربوط به دره جذامی ها تصویربرداری شده است.

فصل دریایی سریال جلوه های ویژه زیادی را می طلبد که دو کشتی برای این بخش طراحی و ساخته شده است. این سفر دریایی مبتنی بر جلوه های ویژه فیلمبرداری خواهد شد.

سریال سلمان فارسی که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می پردازد، سه مقطع ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می نماید. فیلمبرداری این سریال، اواخر آذر پارسال در کویر شهداد کرمان شروع شد و بعد از یک سال و بعد از فیلمبرداری در شهرک نور و شاهرود به فصل دریایی رسیده است.

در برنامه ریزی اولیه سریال سلمان فارسی به گونه ای بود که فیلمبرداری بخش هایی از پروژه در ارمنستان و ترکیه انجام گردد، اما به علت شیوع کرونا و ممنوعیت سفرها، لوکیشن های داخلی جایگزین شدند.

پیش بینی می گردد فیلمبرداری این سریال الف ویژه حدود 5 سال طول بکشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 238

به "شروع تصویربرداری فصل جدید سریال سلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تصویربرداری فصل جدید سریال سلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید