تور اروپا: ادامه اعتراضات قلعه نویی به کسر امتیاز از گل گهر؛ تیم اروپایی هم بود کم می آورد

به گزارش آموزشگاه ما، گروه استان ها سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: شما از هر تیم اروپایی 7امتیاز کم کن؛ هیچ روحیه ای برای آن تیم نمی ماند.

تور اروپا: ادامه اعتراضات قلعه نویی به کسر امتیاز از گل گهر؛ تیم اروپایی هم بود کم می آورد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از سیرجان، امیر قلعه نویی پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: بازی 4گل داشت و موقعیت های خوبی روی دروازه ها دیدیم. دربی بسیار خوبی بود؛ به فوتبال استان کرمان تبریک می گویم.

وی مطرح نمود: موقعیت های شش قدم را تبدیل گل نکردیم و گل هایی که خوردیم روی اشتباه فردی بود. نباید بازیکنانم آماتور بازی می کردند؛ اما خیلی خوشحالم با اینکه چند هفته بد را گذراندیم توانستیم بازی را برگردانیم.

قلعه نویی ضمن تشکر از اعضای تیم خود اضافه نمود: شما از هر تیم اروپایی 7امتیاز کم کن؛ هیچ روحیه ای برای آن تیم نمی ماند. حرف هم بزنیم و اعتراض کنیم خودتان دیدید چه اتفاق هایی افتاد! به خدا واگذار می کنیم.

سرمربی گل گهر ادامه داد: 7امتیاز ما کسر شد؛ حتی اگر امتیاز ها برگردد جواب این همه فشار و سختی بر بازیکنانم را چه می دهد؟

وی با اشاره به اینکه ما از لحاظ روحی و روانی اذیت می شویم اعلام کرد: بچه ها فداکارانه بازی می نمایند و از بچه ها تشکر می کنم. من نگاه شان می کنم شرمسار می شوم با چنین شرایطی اینطور زحمت می کشند.

قلعه نویی درباره ماجرای بازیکن گابنی و شانس گل گهر برای بازگشت امتیازات کسرشده گفت: وقتی ما تخلفی نکردیم چرا باید جریمه شویم؟ سوم آبان ماه نامه زدیم و از سازمان لیگ استعلام گرفتیم اگر با این بازیکن قرارداد ببندیم از نظر شما تأیید است؟ پاسخ داده اند که تأیید است و ما قرارداد بسته ایم.

سرمربی گل گهر ادامه داد: مجدد 28آبان ماه استعلام گرفته ایم مجدد گفته اند تأیید است؛ ما در عذابیم و خانواده های بازیکنان در فشار هستند. حتی اگر امتیازها برگردد چه کسی جوابگوی این شرایط می گردد؟

س

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 866

به "تور اروپا: ادامه اعتراضات قلعه نویی به کسر امتیاز از گل گهر؛ تیم اروپایی هم بود کم می آورد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور اروپا: ادامه اعتراضات قلعه نویی به کسر امتیاز از گل گهر؛ تیم اروپایی هم بود کم می آورد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: ادامه اعتراضات قلعه نویی به کسر امتیاز از گل گهر؛ تیم اروپایی هم بود کم می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید