استقلال به دشوارترین بازی سال رسید، گل گهر خطرناک تر از پرسپولیس

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی برابر شهرخودرو، در هفته بیست و چهارم میزبان گل گهر است که این دیداری بین تیم های سوم و چهارم جدول است.

استقلال به دشوارترین بازی سال رسید، گل گهر خطرناک تر از پرسپولیس

افشین حاجی پور در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این بازی گفت: گل گهر یکی از جدی ترین و خطرناک ترین حریفانی است که استقلال با آن دیدار می کند. فارغ از رویارویی امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی در قامت سرمربیان دو تیم جذابیت های خودش را دارد، این دیدار حساسیت جدولی هم دارد.

وی افزود: پیروزی در این مصاف حداقل می تواند ضامن سومی استقلال در لیگ باشد، ضمن اینکه ممکن است سپاهان و پرسپولیس دچار لغزش شوند و فاصله تیمِ مجیدی با آنها کم شود.

پیشکسوت آبی پوشان شرح داد: گل گهر تیمی بسیار منسجم است که به صورت اتفاقی در این رده جدول قرار نگرفته است. برگ برنده این تیم فردی مثل قلعه نویی در رأس کادر فنی است که به خوبی توانسته از امکاناتی که باشگاه در اختیار گذاشته استفاده کند. حضور گل گهر در بالای جدول و جنگیدن برای سهمیه آسیا اتفاق بزرگی است که قلعه نویی برای این تیم رقم زده است.

حاجی پور خاطرنشان ساخت: آبی پوشان هم تیم خوبی دارند و مجیدی نشان داده به لحاظ فنی راه را درست رفته و می رود. اگر استقلالی ها در حد خودشان باشند و در باد پیروزی برابر شهرخودرو نخوابند، پیروزی در این بازی اصلاً دور از دسترس نیست.

مدافع اسبق آبی پوشان بیان داشت: عمده مسئله ای که استقلالی ها در این روزها دارند، حواشی است که پیرامون آن را گرفته و من به نام پیشکسوت این تیم امیدوارم تصمیم سازان در این حوزه هرچه سریع تر اقدام به رفع مسائل نمایند تا فضای دوستی و وفاق به این تیم بازشود. با شرایطی که این تیم دارد، خطر بزرگی قبل از دربی حذفی و دیدار مهم مقابل الهلال تهدیدش می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 548

به "استقلال به دشوارترین بازی سال رسید، گل گهر خطرناک تر از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به دشوارترین بازی سال رسید، گل گهر خطرناک تر از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید