تور یونان ارزان: بازدید از ویرانه های باستانی آتن امکان پذیر می گردد

به گزارش آموزشگاه ما، بازدید از ویرانه های باستانی آتن به مناسبت دهمین سالگرد موزه آکروپولیس امکان پذیر شده است و بازدیدنمایندگان می توانند برای اولین بار از این آثار تاریخی تماشا نمایند.

تور یونان ارزان: بازدید از ویرانه های باستانی آتن امکان پذیر می گردد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

موزه آکروپولیس یونان به مناسبت دهمین سالگرد شروع به کار خود، امکان بازدید از بخشی از ویرانه های شهر باستانی آتن را برای علاقه مندان فراهم نموده است. این موزه بخش بزرگی از گنجینه شهر باستانی آتن را در خود جای داده است و اکنون بازدیدنمایندگان برای اولین بار می توانند در ویرانه های شهر باستانی آتن قدم بردارند و از نزدیک از آثار باستانی این شهر تماشا نمایند. باتوجه به اسناد تاریخی، این مکان باستانی 5000 هزار سال پیش خانه اولین مردمان آتن باستان بوده است.

این مجموعه 4 هزار مترمربعی در زیر موزه واقع شده است و شامل ویرانه های حمام باستانی، خانه ها، چاه ها، خیابان ها و غیره می گردد که قدمت آن ها به دوران منسوب به یونان کلاسیک باز می گردند. یکی از بخش های مهم این مکان تاریخی، خانه یک فرد آتنی ثروتمند است که به قرن ششم پس از میلاد تعلق دارد.

این ویرانه ها در جریان ساخت وساز موزه آکروپولیس در فاصله سال های 1997 تا 2004 کشف شدند و پیش از این تنها بخشی از آن ها ازطریق کفپوش شیشه ای در ورودی معین بود. آثار باستانی ای نیز که در جریان کاوش این منطقه کشف شده اند، بعدها در همین موزه به نمایش عموم گذاشته می شوند.

موزه مذکور در سال 2009 افتتاح شد و مجسمه های نفیس یونان باستان ازجمله آثار باستانی معبد پارتنون، یکی از تاثیرگذارترین بناهای تمدن غرب، در آن نگه داری می گردد. این موزه که به وسیله معمار برجسته سوئیسی-فرانسوی روی تپه آکروپولیس ساخته شده است، در سه طبقه آثار باستانی دوران طلایی آتن را به نمایش می گذارد و یکی از دو مکان باستان شناسی مهم یونان به شمار می آید، به طوری که تا به امروز میزبان 14.5 میلیون بازدیدنماینده محلی و بین المللی بوده است.

شما نیز می توانید بازدید از این موزه را در برنامه تورهای مسافرتی خود قرار دهید. اگر تمایل دارید که سفری برنامه ریزی شده و راحت به یونان داشته باشید، می توانید از میان لیست تورهای ده ها آژانس معتبر در خبرنگاران، قیمت انواع تورها را مقایسه کنید و ازطریق آژانس های همکار خبرنگاران، تور مقرون به صرفه یونان را خریداری کنید.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 864

به "تور یونان ارزان: بازدید از ویرانه های باستانی آتن امکان پذیر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: بازدید از ویرانه های باستانی آتن امکان پذیر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید