بازدید بیش از 13 هزار و 500 نفر از قلعه فلک الافلاک

به گزارش آموزشگاه ما، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد از مرز 13 هزار و 500 نفر گذشت.

بازدید بیش از 13 هزار و 500 نفر از قلعه فلک الافلاک

به گزارش خبرنگاران، عطا حسن پور ششم فروردین اظهار کرد: در چهارمین روز از نوروز سال جاری 13 هزار 500 نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید کردند.

وی ادامه داد: در مجموع از ابتدای سفرها تا سرانجام روز چهارم فروردین ماه، 34 هزار و 338 نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی لرستان ادامه داد: پس از قلعه فلک الافلاک آبشار بیشه با جذب بیش از 6 هزار توریست تا دیروز بیش ترین بازدید را داشته است.

حسن پور تاکید نمود: مجموعه تاریخی فلک الافلاک به عنوان بارزترین جاذبه تاریخی فرهنگی لرستان با وجود موزه های مردم شناسی، باستان شناسی و بازارچه عرضه صنایع دستی استان هر ساله توریستان زیادی را به سوی خود جذب می نماید و کوشش ما این است برترین خدمات به مسافران نوروزی عرضه گردد.

قلعه فلک الافلاک از برجسته ترین آثار تاریخی به جا مانده از دوران ایران باستان است. این قلعه باستانی یکی از معروف ترین جاهای دیدنی استان لرستان به شمار می رود که در مرکز شهر خرم آباد واقع شده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 6 فروردین 1402 بروزرسانی: 6 فروردین 1402 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1063

به "بازدید بیش از 13 هزار و 500 نفر از قلعه فلک الافلاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 13 هزار و 500 نفر از قلعه فلک الافلاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید