تشکر رئیس AFC از پرسپولیس و اولسان

به گزارش آموزشگاه ما، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به هر دو تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا، برای ارائه فوتبالی زیبا و رقم زدن شبی به یادماندنی تبریک گفت.

تشکر رئیس AFC از پرسپولیس و اولسان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پس از فزونی 2 بر یک اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

می خواهم از طرف AFC و خانواده فوتبال آسیا به پرسپولیس و اولسان هیوندای برای رقم زدن شبی به یادماندنی و فوتبال زیبا تبریک بگویم. اولسان هیوندای با ارائه نمایشی با کیفیت فوق العاده، شایسته ستایش ماست و من می خواهم به همه اعضای تیم ها از جمله بازیکنان، مسئولان و همچنین کادر پشتیبانی که در پشت صحنه کار می کنند، به خاطر مقاومت و تعهد خود تبریک بگویم.

این یک سال چالش برانگیز برای همه در سراسر دنیای فوتبال بوده و AFC مفتخر است که با موفقیت و ایمنی، لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به سود باشگاه ها و فدراسیون های عضو برگزار کرده است.

من به کنندگی از خانواده فوتبال آسیا می خواهم بار دیگر از اتحادیه فوتبال قطر، مقامات این کشور و همه تیم های شرکت کننده تشکر کنم. این یک تلاش تیمی باورنکردنی بود که اتحاد و همبستگی فوتبال آسیا را به نمایش گذاشت. همچنین باید از شرکای پخش، حامیان مالی وفادار، رسانه ها و طرفداران پُرشورمان تشکر کنم. همه کسانی که در ارقام ثبت شده دخالت داشتند.

در پایان و مهمتر از همه، از تیم پزشکی حاضر در قطر، پزشکان، کسانی که در خط مقدم حضور دارند و نیز هیئت حاضر در قطر تشکر می کنم. دستاوردهای ما بدون شما ممکن نبود و این موفقیت، ادای احترام به همه شما کسانی است که عزم و اراده زیادی از خود نشان داده اید. امروز برای بهترین های فوتبال باشگاهی آسیا جشن می گیریم، اما همچنان به روحیه و فداکاری شما درود می فرستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 229

به "تشکر رئیس AFC از پرسپولیس و اولسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر رئیس AFC از پرسپولیس و اولسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید