تیم کاراته آوای رزم بهتر از سال قبل نتیجه خواهد گرفت

به گزارش آموزشگاه ما، مجید صافی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: آوای رزم هشتمین سال حضور خود در سوپر لیگ کاراته را تجربه می کند. در این مدت فرایند خوبی را هر ساله پست سر گذاشته و در این مدت معرفی خوبی از تیم خود و نفراتی که در اختیار داشته ایم را به جامعه کاراته داشته باشیم.

تیم کاراته آوای رزم بهتر از سال قبل نتیجه خواهد گرفت

وی ادامه داد: تیم ما بیشتر روی جوانگرایی و قهرمان پروری از بین همین جوانان هدفگذاری کرده است و روی همین اصل پیش می رویم. این فرایند را گام به گام پیش رفتیم و توانستیم در دو سال اخیر به رقیب سرسختی برای همه تیم ها تبدیل شویم. در فصل جدید هم با نگاه حرفه ای و مصصم تر از قبل با بهره گیری از کاراته کاهای زبده وارد سوپر لیگ می شویم.

سرمربی تیم کاراته آوای رزم افزود: کرونا شرایط غیر قابل پیش بینی را برای همه مردم به وجود آورد، ولی با ادامه این فرایند تعیین شد که نمی توان و نباید همه امور و بخصوص ورزش را تعطیل کرد. شادمان هستم که فدراسیون کاراته مسابقات سراسری خودش را با سوپر لیگ آغاز می کند. رشته های دیگر با همین شرایط بخوبی مسابقات خود را برگزار کردند و امیدوارم که در کاراته هم اتفاقات خوبی برای همه تیم ها باشد.

صافی در سرانجام گفت: آوای رزم به همه تیم ها احترام گذاشته و برای آنها آرزوی موفقیت دارد، فرقی نمی کند که برابر چه تیمی قرار می گیریم، هدف ما ارائه بهترین عملکرد و کسب پیروزی در هر بازی است و با توجه به شناختی که از تیم داریم و فرایند خوب، نفراتی که در اختیار داریم، پیش بینی ما نتایج بهتر از سال گذشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 325

به "تیم کاراته آوای رزم بهتر از سال قبل نتیجه خواهد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کاراته آوای رزم بهتر از سال قبل نتیجه خواهد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید