ساعت هوشمند نو شیائومی می بند 7

به گزارش آموزشگاه ما، شرکت شیائومی قصد دارد ساعت های هوشمند Mi Band 7 را به زودی روانه بازار کند.

ساعت هوشمند نو شیائومی می بند 7

به گزارش خبرنگاران، دیروز اخباری مبنی بر عرضه گوشی های سری Redmi Note 11T در بازار چین در 24 ماه مه (سوم خرداد) منتشر شد؛ اما می دانیم که این گوشی ها تنها دستگاه هایی نیستند که در این رویداد راه اندازی می شوند. شرکت شیائومی به تازگی تایید کرده است که ساعت هوشمند Mi Band 7 نیز در همان روز با سری Redmi Note 11T عرضه می شود. در حال حاضر برخی از مشخصات و تصاویر این ساعت هوشمند آینده منتشر شده است.

ساعت هوشمند Mi Band 7 از طراحی آشنای نسخه های قبلی خود که به شکل بیضی است، استفاده می کند. این بار شیائومی از صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED بهره می برد. این صفحه نمایش نسبت به نمایشگر 1.56 اینچی Mi Band 6 بزرگتر است و در نتیجه خواندن از روی آن نیز ساده تر می باشد. کاربران منتظرند ببینند که این بزرگ شدن چه تاثیری در ویژگی های نمایشگر خواهد گذاشت.

تیزر های نو همچنین نشان می دهند که به احتمال زیاد استفاده از قابلیت NFC، باز هم مثل گذشته، بستگی به بازار عرضه این دستگاه نو دارد. سایر ویژگی های این ساعت هوشمند شامل میزان گیری ضربان قلب، اکسیژن خون، داده های مربوط به ورزش و همچنین ترکیب معمول برنامه های داخلی برای آب وهوا، کنترل های موسیقی و آلارم ها است.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 919

به "ساعت هوشمند نو شیائومی می بند 7" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساعت هوشمند نو شیائومی می بند 7" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند نو شیائومی می بند 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید