شوچنکو: برای پیروزی بر سوئد طرح و برنامه داشتیم

به گزارش آموزشگاه ما، سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین پس از پیروزی برابر سوئد در رقابت های جام ملت های اروپا، طرح و برنامه تیمش را عامل این پیروزی دانست.

شوچنکو: برای پیروزی بر سوئد طرح و برنامه داشتیم

به گزارش خبرنگار ، در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2020) تیم های ملی سوئد و اوکراین از ساعت 23 و 30 دقیقه سه شنبه در استادیوم همپدن پارک گلاسکو اسکاتلند به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود اوکراین به خاتمه رسید.

آندری شوچنکو، سرمربی 44 ساله اوکراین پس از این بازی گفت: ما از همان دقایق ابتدایی می دانستیم تیم ما چگونه باید بازی کند. می دانستیم چه کسی می تواند ما را در طول بازی تقویت کند. برنامه ای که ما تهیه کردیم به خوبی جواب داد.

شوچنکو اضافه نمود: هر دو تیم بسیار خوب بازی کردند. مسابقه جذابی بود. هیچ یک از دو تیم نمی خواستند که ببازند بنابراین ما در خاتمه برنده این بازی دراماتیک شدیم. با این عملکرد و تعهد، تیم ما لیاقت دارد که کل کشور به آن عشق بورزند.

سرمربی جوان اوکراین ادامه داد: ما از هافبک هایمان خواستیم که بیشتر کوشش نمایند و پست یارمولنکو را تغییر دادیم. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم البته هر از گاهی اینطور نبود، اما تیم نقشه ما را به طور کامل اجرا کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 610

به "شوچنکو: برای پیروزی بر سوئد طرح و برنامه داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوچنکو: برای پیروزی بر سوئد طرح و برنامه داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید