لواندوفسکی: هرگز فکر نمی کردم به رکورد گرد مولر برسم، رکوردها متعلق به کل تیم است

به گزارش آموزشگاه ما، مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ بابت رسیدن به رکورد گرد مولر ابراز خوشحالی کرد.

لواندوفسکی: هرگز فکر نمی کردم به رکورد گرد مولر برسم، رکوردها متعلق به کل تیم است

به گزارش خبرنگاران، روبرت لواندوفسکی با گلی که شب گذشته (شنبه) در تساوی 2-2 بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ در هفته سی و دوم بوندس لیگای آلمان به ثمر رساند، به رکورد گرد مولر اسطوره باواریایی ها برای ثبت بیشترین گل زده در یک فصل از بوندس لیگا رسید. مولر در فصل 72-1971 برای بایرن مونیخ 40 گل به ثمر رسانده بود و مهاجم لهستانی باواریایی ها هنوز این فرصت را دارد که در هفته پایانی این رکورد را بشکند.

مهاجم لهستانی باواریایی ها بابت رسیدن به رکورد گرد مولر گفت: این افتخاری بزرگ است و بابتش خیلی خوشحالم. این رکوردی اسطوره ای بود که سال های زیادی پابرجا مانده بود. رکوردی که گرد مولر به آن دست یافت، فوق العاده بود. هرگز فکر نمی کردم که بتوانم این رکورد را با او سهیم شوم. واقعاً بابت رسیدن به این رکورد خیلی افتخار می کنم و هنوز نمی توانم باورش کنم. به کمی زمان نیاز دارم تا آن را مورد پردازش قرار دهم. رکوردها هم متعلق به کل تیم است و تنها نام من در این لیست نیست و نام کل اعضای تیم پشت این رکورد است.

کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ هم در این باره گفت: همه ما برای لواندوفسکی واقعاً خوشحالیم. هفت سال پیش ما او را به عنوان بازیکن آزاد به بایرن آوردیم و او تبدیل به یکی از ارزشمندترین بازیکنان تاریخ این باشگاه شد. هفت قهرمانی در بوندس لیگا، قهرمانی در لیگ قهرمانان، بهترین فوتبالیست سال اروپا، بهترین فوتبالیست جهان و حالا ثبت این رکورد از روبرت. من با گرد مولر همبازی بوده ام و می دانم که او می خواست لواندوفسکی چنین روزی را تجربه کند. هر دوی آنها مهاجمانی هستند که در تاریخ این باشگاه جایگاه برجسته ای دارند.

این مهاجم 32 ساله این فصل هم روی فرم و شکل خوبی است و در 39 بازی از رقابت های مختلف 47 گل برای بایرن به ثمر رسانده و 9 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 500

به "لواندوفسکی: هرگز فکر نمی کردم به رکورد گرد مولر برسم، رکوردها متعلق به کل تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی: هرگز فکر نمی کردم به رکورد گرد مولر برسم، رکوردها متعلق به کل تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید