مار کبرا در فرمان باعث وحشت راننده شد

به گزارش آموزشگاه ما، تهران (پانا) - پنهان شدن مار کبرا در باکس فرمان اسکوتر موجب ترس و وحشت راننده و فرار وی شد.

مار کبرا در فرمان باعث وحشت راننده شد

به گزارش خبرنگاران، روزانه ویدئو های زیادی در فضای مجازی منتشر می گردد؛ از ویدئو های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو های آموزشی و حوادث. اما بعضی از این ویدئو ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو های داغ می شوند؛ مانند ویدئوی ظاهرشدن مار کبرا روی یک اسکوتر!

در این حادثه که در یکی از مناطق هندوستان رخ داد یک مرد محلی با اسکوتر خود در حال حرکت بود که ناگهان چیزی غیرعادی را در باکس فرمان اسکوتر مشاهده کرد. این راننده پس از متوقف کردن اسکوتر متوجه شد که یک مار کبرای خطرناک وارد قسمتی از وسیله نقلیه او شده است. او بلافاصله اسکوتر را پارک و اقدام به فرار کرد.

در ویدئویی که منتشر شده است لحظه ای را که این مار سر خود را از داخل فرمان اسکوتر بیرون می آورد و به این راننده حمله ور می گردد نشان می دهد. لحظاتی بعد این راننده با یک وسیله مار را از داخل فرمان اسکوتر بیرون می آورد. در این ویدئو این مار روی فرمان اسکوتر در حالی که حالت حمله به خود گرفته دیده می گردد. هنوز مکان دقیق وقوع این حادثه در هند معین نشده است.

پنهان شدن این مار کبرا در داخل فرمان اسکوتر در حالی خبرساز می گردد که هفته گذشته نیز اتفاقی مشابه در یکی از مناطق تایلند خبرساز شده بود. یک راننده موتورسیکلت در حال رانندگی در اتوبان بود که ناگهان متوجه یک مار سبزرنگ روی موتورسیکلت خود شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 494

به "مار کبرا در فرمان باعث وحشت راننده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مار کبرا در فرمان باعث وحشت راننده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید