مراکز خرید پاتایا را بشناسید

به گزارش آموزشگاه ما، خرید یکی از زیباترین جاذبه‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پاتایا آن را تجربه کنید. در شهر ساحلی پاتایا از بازارها گرفته تا مراکز خرید مدرن هر چیزی که شما به آن نیاز دارید، برای خرید وجود دارد.

مراکز خرید پاتایا را بشناسید

بازارچه شناور پاتایا (Pattaya Floating Market) در تور پاتایا

این بازارچه تلفیقی از موزه، تئاتر زنده و مرکز خرید است و البته یکی از جاذبه‌های گردشگری پاتایا نیز محسوب می‌شود. این بازارچه از بازارچه شناور در تور بانکوک الگوبرداری و بازسازی شده است. در این بازارچه جالب، فروشگاه‌ها به شکل قایق‌های شناور بر روی آب هستند و برخلاف تصور، اجناس بسیار مرغوب و باکیفیتی از جمله پوشاک و زیورآلات را می‌توان در میان اقلام آن‌ها پیدا خواهید نمود.

خرید از میموزآ (Mimosa) در تور پاتایا

این مرکز خرید با الهام از شهر کلمار (Colmar) فرانسه ساخته شده است. در این مرکز خرید 300 فروشگاه فروش سوغات، پوشاک، زیورآلات و صنایع دستی تایلند، کانال و آب نمای موزیکال وجود دارد. همچنین روزانه در کنار این آب نما برنامه‌ سرگرمی به مدت 45 دقیقه برای خانواده‌ها اجرا می‌گردد.

خرید از مرکز خرید مایک (Mike Shopping Center) در تور پاتایا

این مرکز خرید در عین برخورداری از شرایط محیطی مراکز خرید بزرگ، کلیه اجناس با قیمت مناسب بازارچه‌های خیابانی عرضه می‌شوند. همچنین در این مرکز برندهای معروف آرایشی و پوشاک نیز حضور دارند، ولی بیشتر اقلام عرضه شده در آن‌ها کپی‌برداری شده‌اند. علاوه بر این، در مرکز خرید مایک می‌توان سوغات تایلند مانند ظروف غذاخوری را با قیمت ارزان در تور پاتایا تهیه نمایید.

بازار شبانه خیابانی تپرازیت (Thepprasit Road Night Market) در تور پاتایا

این بازار شبانه یکی از بزرگترین بازارچه‌های محلی و در عین حال جاذبه‌های توریستی پاتایا است که روزهای آخر هفته برگزار می‌شود. البته این بازارچه با نام «کانکه‌ها» (Kankheha Thepprasit market) نیز خوانده می‌شود و اقلام متنوعی از قبیل پوشاک، زیورآلات، تجهیزات تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، سوغات و غذاهای تایلندی عرضه می‌‌کنند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 704

به "مراکز خرید پاتایا را بشناسید" امتیاز دهید

2 کاربر به "مراکز خرید پاتایا را بشناسید" امتیاز داده اند | 2.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید پاتایا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید