مورینیو: اگر حرکت زانیولو خطا بود، پس فوتبال تغییر کرده است، رُم از نظر قدرتمندان، کوچک محسوب می شود

به گزارش آموزشگاه ما، سرمربی رُم به شدت از رد شدن گل تیمش مقابل جنوا و اخراج گلزن جالوروسی انتقاد کرد.

مورینیو: اگر حرکت زانیولو خطا بود، پس فوتبال تغییر کرده است، رُم از نظر قدرتمندان، کوچک محسوب می شود

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو پس از تساوی صفر-صفر رُم مقابل تیم قعرنشین جنوا، درباره رد شدن گل دقیقه 1+90 زانیولو و اخراج این بازیکن گفت: نمی خواهم در این باره نظر بدهم و فقط می توانم درباره بازی صحبت کنم. جنوا برای کسب جایگاهی امن در جدول، به شدت به امتیاز نیاز داشت. آنها زشت بازی کردند و چیزی را که می خواستند، به خانه بردند. اگر من هم جای آنها بودم، شاید چنین کاری می کردم.

وی با بیان اینکه بازی مقابل تیمی با چنین شرایطی سخت است، شرح داد: تلاش کردیم بازی را به کناره ها ببریم، اما هر بار توپ به مایتلند نایلز و کارسدورپ می رسید، عمق لازم را نداشتیم و آنها احاطه می شدند. زمانی که 11 به 11 بازی می کردیم، بازی تفاوت بسیار کمی نسبت به بازی 11 در برابر 10 داشت. تیمی که زحمت بیشتری برای پیروزی می کشد، شایسته بردن است. جنوا برای تساوی بازی کرد و به آن رسید؛ پس شایسته احترام است.

سرمربی رُم با اشاره به دست خالی خود روی نیمکت جالوروسی بیان نمود: امروز برای اولین بار حس کردم گزینه ای روی نیمکت ندارم که برای پیروزی به من کمک کند. ذهنیتی درست برای ایجاد موقعیت گلزنی داشتیم. با این حال گل نزدیم و تنها گل ما رد شد که نمی خواهم قضاوتی کنم. اگر داور تصمیم درستی گرفته باشد، پس باید بگویم فوتبال که سال ها قبل به ورزشی محبوب تبدیل شد، تغییر کرده است.

مورینیو در ادامه انتقاداتش از داور بازی با جنوا گفت: فکر می کنید اگر زانیولو بازیکن یوونتوس، اینتر یا میلان بود، چنین تصمیمی گرفته می شد؟ آیا اگر زلاتان یا لائوتارو در سن سیرو یا کیه لینی در ورزشگاه آلیانتس تورین چنین حرکتی می کردند، اخراج می شدند؟ در طول فصل پنالتی های اجرا شده روی او را اعلام نکردند و هر وقت دهانش را باز می کند، کارت زرد می گیرد. آیا بازیکنی که فرصت گلزنی خلق می کند، باید هفت، هشت کارت زرد و دو کارت قرمز بگیرد؟

اگر آن صحنه خطا بود، پس دیگر فوتبالی در کار نیست و باید آن را چیز دیگری بنامیم.، وی ضمن بیان این جمله مطرح کرد: اگر داور اشتباه کرده، او اولین کسی است که باید بابت این تصمیم اشتباه ناراحت باشد. این اتفاق بارها در این فصل برای ما رخ داده و تکراری است. گزینه سومی هم وجود دارد و آن هم این است که رُم از نظر کسانی که قدرتمند هستند، کوچک به شمار می رود. دیگر در این باره صحبت نمی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 903

به "مورینیو: اگر حرکت زانیولو خطا بود، پس فوتبال تغییر کرده است، رُم از نظر قدرتمندان، کوچک محسوب می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "مورینیو: اگر حرکت زانیولو خطا بود، پس فوتبال تغییر کرده است، رُم از نظر قدرتمندان، کوچک محسوب می شود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: اگر حرکت زانیولو خطا بود، پس فوتبال تغییر کرده است، رُم از نظر قدرتمندان، کوچک محسوب می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید