ولکام بَک مهدی!

به گزارش آموزشگاه ما، خبرنگاران: مهدی طارمی، ستاره بوشهری باشگاه پورتو پرتغال، پایه گذار فرار تیمش از شکست در هفته هفدهم رقابت های لیگ پرتغال بود. او که به همراه تیمش راهی زمین اشتوریل شده بود با زدن یک گل و دادن یک پاس گل به همتیمی هایش، روی سه امتیازی که تیمش در این مسابقه به دست آورد، تاثیر مستقیمی داشت.

ولکام بَک مهدی!

به گزارش خبرنگاران، پورتو که تصور می کرد بازی راحتی برابر اشتوریل خواهد داشت در همان نیمه نخست برابر رقیب عافلگیر شد و 2 بار دروازه اش باز شد. با این حال مهدی طارمی در اوایل نیمه نخست، گل اول تیمش را با جاگیری مناسب زد و بعد در حالی که به نظر می رسید قرار است کار با نتیجه 2 بر یک به سود اشتوریل تمام گردد، این مهاجم ایرانی یکبار دیگر پاس گل داد تا بازی 2-2 مساوی گردد. البته که این انتها سناریو دیوانه وار همتیمی های مهدی طارمی برابر اشتوریل نبود و پسر جوان سرمربی این تیم، درست 2 دقیقه بعد از حضورش در زمین، گل سوم و رجحان بخش پورتو را زد.

نتیجه شد آنکه مهدی طارمی با زدن نهمین گلش در این فصل، سال 2022 را رویایی استارت زد. او که پیش از این، قبل از آنکه طلسم گل نزدن هایش بشکند، 11 بازی در رقابت های مختلف، نتوانسته بود برای پورتو گلزنی کند، با پاره کردن نوار آن ناکامی به استقبال سال نو رفت. این پیروزیت در سال 2022 ادامه دارد و حالا مهدی در بازگشتی رویایی به عرصه گلزنی و پاس گل، پیروز شده ششمین پاس گلش در هفدهمین دیداری که برای پورتو به میدان رفته را هم بدهد. زدن 9 گل و دادن 6 پاس گل در 17 بازی، می تواند سرآغازی برای درخشش این مهاجم ایرانی در پورتو آنهم در سال 2022 باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 859

به "ولکام بَک مهدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولکام بَک مهدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید