پارک ملت، یک مقصد گردشگری زیبا در پاییز

به گزارش آموزشگاه ما، پارک ملت یکی از پارک های قدیمی و زیبای تهران است که بازدید از آن هیچ وقت برای گردشگران تکراری نمی گردد. در این گزارش تصویری گشتی در پارک ملت می زنیم و از زیبایی های طبیعت آن در فصل پاییز تماشا می کنیم. باخبرنگاران همراه باشید.

پارک ملت، یک مقصد گردشگری زیبا در پاییز

پارک ملت یکی از پارک های قدیمی تهران است که از دهه چهل تا به امروز میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. همه روزه تعداد زیادی از مردم برای تماشا زیبایی های این پارک، ورزش کردن، دیدار با دوستان و قدم زدن و استفاده از طبیعت، به این پارک مراجعه می نمایند. پارک ملت با تنوع بالای گونه های گیاهی در فصول مختلف سال، زیبایی های خاص خود را دارد. فصل پاییز و به ویژه آذرماه زیبایی های این پارک دوچندان می گردد. به شما توصیه می کنیم اگر تا به امروز در این فصل به پارک ملت سر نزده اید، حتما در فرصت به جای مانده تا انتها آذرماه از این پارک تماشا کنید. در ادامه با تصاویر اختصاصی خبرنگاران از پارک ملت در فصل پاییز همراه باشید.

آدرس و دسترسی به پارک ملت

پارک ملت در خیابان ولیعصر و جنب بزرگراه نیایش واقع شده است.

موقعیت پارک ملت روی نقشه

برای رسیدن به پارک ملت می توانید از اتوبوس های BRT خط هفت بهره ببرید (اتوبوس های راستا تجریش - راه آهن یا چهارراه پارک وی - راه آهن) و در ایستگاه نیایش یا ایستگاه پارک ملت از اتوبوس پیاده شوید تا به پارک ملت برسید. بعلاوه از نقاط مختلف شهر می توانید با تاکسی هایی که به انتهاه ونک می فرایند به میدان ونک رفته و از آنجا هم با اتوبوس های یاد شده به سمت شمال رفته و در ایستگاه نیایش یا پارک ملت پیاده شوید.

آیا شما هم قبلا در این فصل به پارک ملت رفته اید؟ تجربه خود را از تماشای های این پارک با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 780

به "پارک ملت، یک مقصد گردشگری زیبا در پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملت، یک مقصد گردشگری زیبا در پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید