کپ کام از بازی نقش آفرینی استریت فایتر برای موبایل رونمایی کرد؛ تریلر آن را تماشا کنید

به گزارش آموزشگاه ما، کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی از بازی رایگان و نقش آفرینی Street Fighter: Duel برای اندروید و iOS رونمایی کرده است.

کپ کام از بازی نقش آفرینی استریت فایتر برای موبایل رونمایی کرد؛ تریلر آن را تماشا کنید

استریت فایتر در ژوئن سال جاری و با عرضه ششمین نسخه از این سری مبارزه ای بار دیگر به صنعت بازی باز خواهد گشت، اما گزارش های تازه نشان می دهند که کپ کام برنامه های بیشتری را در سر دارد. استریت فایتر: دوئل حاص همکاری بین این کمپانی و Crunchyroll Games است که دارای یک داستان اوریجینال خواهد بود. در این بازی بازیکنان با استفاده از یک تیم سه نفره که از بیش از 40 چهره آشنای احتمالی قابل انتخاب هستند، با سث (Seth) و ارتش کلون های مکانیکی شادالو روبه رو می شوند.

طبق اطلاعات منتشر شده شخصیت هایی نظیر ریو (Ryu)، چون لی(Chun-Li)، کمی (Cammy)، آکوما (Akuma) و غیره همگی قابل بازی هستند و نبردها به صورت ریل تایم یا در صورت تمایل بازیکنان به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شوند. کپ کام بیان کرده که بالا بردن سطح شخصیت ها باعث می شود تا کمبوها و حرکات تازهی برای آن ها باز شود. از طرفی کسانی که در پی نبردهایی رقابتی تر هستند، می توانند در حالت آنلاین با بازیکنان دیگر مبارزه کنند.

گفتنی است که با توجه به اینکه استریت فایتر یک انیمه نیست و کپ کام قبلا چندین بازی موبایل از جمله Street Fighter 4 CE را برای اندروید و iOS منتشر کرده، این همکاری کمی عجیب است. با این حال، با در نظر گرفتن این واقعیت که این شرکت در حال کار روی Monster Hunter، استریت فایتر 6 و بازسازی رزیدنت اویل 4 است، منطقی است که در پی برون سپاری برخی از پروژه های خود باشد. تریلر منتشر شده از بازی با اینکه هیجان زیادی ایجاد می کند اما متاسفانه اطلاعات خاصی از گیم پلی بازی به نمایش نمی گذارد و باید زمان بیشتری منتظر بمانیم.

بازی استریت فایتر دوئل هم اکنون در دست توسعه است و در تاریخی نامشخص برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. البته پیش ثبت نام آن هم اکنون از طریق گوگل پلی و اپ استور در بریتانیا، ایرلند، ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و سایر کشورهای منتخب اروپایی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,295,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,784,970

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1045

به "کپ کام از بازی نقش آفرینی استریت فایتر برای موبایل رونمایی کرد؛ تریلر آن را تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپ کام از بازی نقش آفرینی استریت فایتر برای موبایل رونمایی کرد؛ تریلر آن را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید