استقلال یک بازیکن می گیرد، جبهه گرفتن مقابل سرمربی را دوست ندارم

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران، آرش برهانی در حاشیه جلسه هم اندیشی پیشکسوتان استقلال گفت: امروز یکی از برترین روزها بود. چند نسل از پیشکسوتان کنار هم بودند و یک روز خوب را به وجود آوردند. بعضی که خیلی دیر همدیگر را می بینند امروز از ملاقات هم شاد شده و به مرور خاطرات گذشته پرداختند و باید امیدوار باشیم این جلسات تداوم داشته باشد تا وحدت بیشتری بین پیشکسوتان اتفاق بیفتد.

استقلال یک بازیکن می گیرد، جبهه گرفتن مقابل سرمربی را دوست ندارم

وی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته و مطمئنم این فرایند را ادامه خواهد داد. حاشیه ها از تیم دور شده، بازیکنان تمرکزشان بر روی بازی هاست.به این فصل خیلی خوشبین هستم. بچه ها اکنون آرامش دارند و امیدوارم پس از مدت ها بتوانند برترین عملکرد را در زمین داشته باشند. یک بازیکن دیگر هم قرار است به تیم استقلال اضافه گردد. البته کادرفنی بیشتر در جریان است اما با یک بازیساز تیم بهتر هم می گردد.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص شرایط تیم ملی و اختلاف بین اسکوچیچ و طارمی پیش آمد گفت: طارمی را بسیار دوست دارم. او بازیکن بزرگی است و کوشش زیادی برای تیم ملی نموده است و گل های خوبی را هم به ثمر رسانده است ولی این رفتار که بازیکن بخواهد نسبت به مربی جبهه داشته باشد را دوست ندارم. امیدوارم این موضوع حل گردد زیرا طارمی پسر بسیار خوب و خوش قلبی است. برطرف زودتر این مشکل به نفع همه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 726

به "استقلال یک بازیکن می گیرد، جبهه گرفتن مقابل سرمربی را دوست ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال یک بازیکن می گیرد، جبهه گرفتن مقابل سرمربی را دوست ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید