افزایش تماس با سامانه 137 ، رسیدگی به درخواست ها در کوتاه ترین زمان ممکن

به گزارش آموزشگاه ما، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه22 از افزایش تماس با سامانه 137به علت تغییر شرایط جوی اطلاع داد.

افزایش تماس با سامانه 137 ، رسیدگی به درخواست ها در کوتاه ترین زمان ممکن

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه22 به تعداد پیغام ها در نواحی 6گانه منطقه اشاره نمود و گفت: روزانه با شرایط آب و هوای عادی در هر یک از نواحی 7 تا 12 پیغام به ثبت می رسد، اما با تغییر شرایط جوی تعداد پیغام ها افزایش می یابد. این موضوع اعتماد شهروندان به عوامل شهرداری را نشان می دهد.

او درباره تسریع در اجرای درخواست های شهروندان گفت: با شروع فصل بارندگی درخواست های بیشتری از سوی شهروندان در سامانه 137 به ثبت می رسد و اهالی انتظار دارند تا سرعت خدمات رسانی هم افزایش پیدا کند. به همین دلیل پیغام های ثبت شده در سامانه 137 به وسیله کارشناسان و عوامل اجرایی سامانه 137 در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می گردد.

شهردار منطقه22 گفت: پایش و بازدید مستمر از بوستان ها به وسیله کارشناسان HSE صورت می گیرد و گزارش عدم انطباق های موارد مشاهده شده برای برطرف نواقص و ایمنی کامل، منظم ارائه می گردد. این نظارت با هدف نهادینه سازی فرایند عملکرد بهداشت، ایمنی و محیط زیست و بر اساس دستور العمل های ابلاغی، ایمن سازی و جانمایی صحیح تجهیزات و وسایل بوستان ها اعم از زمین های بازی بچه ها، وسایل بدنسازی، سیستم های روشنایی، آب نماها، سرویس های بهداشتی و مبلمان پارکی انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 998

به "افزایش تماس با سامانه 137 ، رسیدگی به درخواست ها در کوتاه ترین زمان ممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تماس با سامانه 137 ، رسیدگی به درخواست ها در کوتاه ترین زمان ممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید