امکان پاسخ دادن به استوری های اینستاگرام با پیغام صوتی

به گزارش آموزشگاه ما، اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران این امکان را می دهد تا با پیغام های صوتی به استوری ها پاسخ دهند. به نظر می رسد این ویژگی در مرحله اولیه است و زمان عرضه این ویژگی هنوز تعیین نیست. یک ماه پیش، اینستاگرام لایک استوری خصوصی را معرفی کرد که به کاربران اجازه می داد بدون ارسال پیغام مستقیم به استوری ها واکنش نشان دهند؛ در حال حاضر، کاربران می توانند به وسیله متن یا GIF به استوری ها پاسخ دهند.

امکان پاسخ دادن به استوری های اینستاگرام با پیغام صوتی

به گزارش خبرنگاران، الساندرو پالوزی، یک توسعه دهنده مشهور، اولین کسی بود که این ویژگی را مشاهده کرد. او اسکرین شاتی از این ویژگی به اشتراک گذاشت. در تصویر منتشر شده یک نماد میکروفون نو در نزدیکی نماد GIF در کادر پاسخ مشاهده می گردد. این ویژگی برای کاربرانی که می خواهند به سرعت به استوری ها پاسخ دهند و بعلاوه برای افرادی که معمولاً به جای پیغامک، پیغام صوتی ارسال می نمایند، مفید خواهد بود.

متا روز پنجشنبه 11 فروردین از اضافه شدن چند ویژگی نو به اینستاگرام اطلاع داد. این شبکه اجتماعی پاسخ دادن به پیغام ها در هنگام مرور و گزینه ارسال پیغام بی صدا را به قابلیت های خود اضافه نموده است. در هنگام ارسال پیغام بی صدا هیچ گونه صدا و اعلانی برای طرف مقابل ارسال نمی گردد. این ویژگی در مواقعی که کاربر خواب است و یا در جلسه حضور دارد مفید خواهد بود.

بعلاوه ادغام اینستاگرام با پلتفرم های پخش موسیقی به کاربران اجازه می دهد تا پیش نمایش آهنگ های طولانی 30 ثانیه را در چت به اشتراک بگذارند. گیرنده پیغام می تواند مستقیماً از پنجره چت به صدا گوش دهد. متا می گوید این ویژگی به زودی در Spotify نیز پشتیبانی خواهد شد. کاربران می توانند با ضربه زدن و نگه داشتن دکمه اشتراک گذاری به سرعت پست ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارند. در آخرین بروزرسانی اینستاگرام مخاطبین آنلاین را در بالای صندوق ورودی (inbox) نشان می دهد.

ویژگی های نوی برای سفارشی سازی و گزینه هایی برای انجام نظرسنجی در چت های گروهی نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است. سفارشی سازی ها شامل مضامین نو چت، پیغام های بی صدا و نظرسنجی در چت های گروهی می باشند. در آخرین بروزرسانی کاربران می توانند هنگام مرور فیدها، بدون پیمایش به صندوق ورودی به پیغام ها پاسخ دهند. بعلاوه ویژگی ارسال سریع نیز به این اپلیکیشن اضافه شده که به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت یک پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

این شبکه اجتماعی نشانگر های آنلاین نوی را به دایرکت خودضافه نموده است تا نشان دهد کدام یک از مخاطبین شما در حال حاضر آنلاین هستند. قابلیت پیغام های بی صدا که اخیراً به مسنجر فیس بوک اضافه شده است، اکنون در اینستاگرام نیز در دسترس است. در حال حاضر، اینستاگرام بیشتر ویژگی های نو را در کشور های منتخب عرضه می نماید، انتظار می رود که به زودی این ویژگی ها در دسترس تمام کاربران دنیا قرار گیرد.

منبع: gadgets360

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 888

به "امکان پاسخ دادن به استوری های اینستاگرام با پیغام صوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان پاسخ دادن به استوری های اینستاگرام با پیغام صوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید