ایده هایی برای چاپ عکس روی شاسی، تیشرت و لیوان

به گزارش آموزشگاه ما، گسترش استفاده از گوشی های هوشمند باعث شده است که ثبت خاطرات و لحظات زندگی کاری راحت تر باشد. اما حافظه این وسایل محدود است و قطعا پس از مدتی پر خواهد شد. به علاوه حتما برای شما پیش آمده است که عکس هایی که گرفته اید به طور کامل پاک شده و پیدا کردن راهی برای برگرداندن آن ها واقعا سخت است. این مسائل در کنار همه مزیت هایی که این وسایل دارند باعث شده است که افراد دوباره به چاپ عکس روی بیاورند.

ایده هایی برای چاپ عکس روی شاسی، تیشرت و لیوان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اگر عکس ها را در آلبوم بگذارید تا مدت ها برای شما باقی خواهند ماند و نگران پاک شدن یا از بین رفتن آن ها نخواهید ماند. اما در حال حاضر شیوه های جذاب دیگری نیز برای چاپ عکس به وجود آمده است. استفاده از این شیوه ها می تواند یک هدیه جذاب برای دوستان شما باشد و تا مدت ها خاطرات شما را زنده نگه دارد. فوتو ایکس اولین ارائه دهنده خدمات آنلاین چاپ عکس روی شاسی است. با استفاده از خدمات فوتو ایکس می توانید خاطرات خود را به شیوه ای جذاب تر ثبت کنید.

فوتو ایکس چه ایده هایی برای عکس روی شاسی دارد؟

فرقی نمی کند که شما عکس های خود را با دوربین گرفته اید یا گوشی هوشمند، شما می توانید عکس های دلخواه خود را انتخاب نموده و آن ها را برای فوتو ایکس ارسال کنید. پس از ارسال عکس و انتخاب اندازه شاسی مورد نظر عکس شما با بهترین کیفیت بر روی شاسی چاپ شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می گردد.

یکی از ایده های جذاب فوتو ایکس برای چاپ عکس بر روی شاسی، شاسی های پازلی و چند تکه است. شما می توانید عکس انتخابی خود را برای این مجموعه ارسال نموده و اندازه های قطعات پازل را انتخاب کنید. پس از تحویل دریافت عکس ها با چینش متفاوت شاسی ها روی دیوار یا میزتان می توانید دکوراسیون خود را زیباتر کنید. نباید فراموش کنید که شاسی های پازلی فوتو ایکس می تواند عکس های متفاوتی داشته باشد. بنابراین می توانید لحظات مختلف زندگیتان را بر روی دیوار خاطراتتان نگه دارید.

چاپ عکس روی تیشرت ایده نوآورانه ای دیگر

یکی از روش های جدیدی که برای چاپ عکس ایجاد شده است، چاپ تیشرت است. با این روش شما یک تیشرت خاص دارید که فقط و فقط مخصوص خودتان است. به علاوه لذت پوشیدن تیشرتی که خودتان طرح آن را انتخاب نموده اید با چیز دیگری قابل مقایسه نیست. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه فوتو ایکس طرح های جذاب تیشرت را آنالیز و انتخاب کنید. تیشرت های این مجموعه با بهترین قیمت به شما عرضه می شوند. کافی است قیمت های آن را با جاهای دیگر مقایسه کنید.

اگر طرح های آماده فوتو ایکس را نمی پسندید نگران نباشید. فوتو ایکس برای سخت پسندان نیز طرح هایی را در نظر گرفته است. شما می توانید با سفارش آنلاین چاپ روی تیشرت، طرح دلخواه خود را بر روی تیشرت چاپ کنید. به این ترتیب تیشرت شما دقیقا همان چیزی خواهد شد که دوست دارید. به علاوه می توانید از این روش برای تهیه یک هدیه جذاب برای دوستانتان نیز بهره ببرید. هدیه ای خاص که تنها برای آن ها طراحی شده است.

اگر چاپ لیوان می خواهید فوتو ایکس همراه شما است

در فروشگاه فوتو ایکس می توانید طرح های آماده جذابی را برای چاپ لیوان پیدا کنید. این طرح ها متناسب با همه سلیقه ها انتخاب شده اند و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می شوند. اگر در میان لیوان های فوتو ایکس بگردید انواع طرح های کارتونی، مناسبتی، ماه تولد، ورزشی و... را پیدا خواهید کرد. اما اگر قصد دارید لیوانتان هم مثل تیشرتتان خاص و منحصر به فرد باشد طرح دلخواه خود را برای فوتو ایکس بفرستید و در کوتاه ترین زمان ممکن لیوانتان را تحویل بگیرید.

چاپ لیوان ایده بسیار جالبی برای تبلیغات شرکت ها و موسسات خواهد بود. اگر صاحب یک شرکت یا موسسه خاص هستید و قصد دارید مشتریان خود را با روش های جدید تبلیغاتی غافلگیر کنید، یک لیوان با لوگوی شرکتتان به آن ها هدیه دهید. این موضوع شما را برای همیشه در ذهن مشتریانتان ثبت خواهد نمود. چرا که لیوان شرکت شما همیشه پیش روی مشتریان خواهد بود. چاپ لیوان نیز می تواند هدیه ای جذاب برای دوستانتان باشد. به خصوص اگر دوستان شما به خوردن چای یا قهوه یا نوشیدن آب علاقه زیادی داشته باشند.

مدیران مدارس و مهد کودک ها نیز می توانند از این شیوه برای شادمان کردن دانش آموزان خود استفاده نمایند. در جشن های پایانی مدرسه یا مهد کودک، جشن تکلیف یا مناسبت های خاص از این هدیه جذاب بهره ببرید. چاپ لیوان با عکس خود بچه ها هدیه ای است که در آینده هم آن ها را شادمان خواهد نمود. چرا که دیدن عکس های بچگی همیشه لذت بخش است.

فوتو ایکس چه خدمات دیگری ارائه می دهد؟

چاپ عکس بر روی شاسی، چاپ لیوان و چاپ تیشرت تنها بخشی از خدمات فوتو ایکس است. با مراجعه به سایت فوتو ایکس می توانید از مجموعه کامل خدمات آن ها آگاه شوید. آلبوم های زیبای فوتو ایکس جذابیت و ماندگاری عکس های شما را دو چندان خواهد نمود. علاوه بر این می توانید عکس دلخواه خود را برای این مجموعه بفرستید و پوسترهایی در اندازه های مختلف تحویل بگیرید. شما می توانید این پوسترها را برای تزیین دیوار اتاق، چسباندن بر روی کمد یا یخچال بهره ببرید.

علاوه بر این ها با خدمات فوتو ایکس می توانید کوسن های منزلتان را هم خاص تر کنید. تنها کافی است طرح دلخواه خود را برای این مجموعه ارسال کنید. پس از آن در مدتی کوتاه کاورهای کوسن با طرح های جذاب انتخابی شما برایتان ارسال خواهد شد. هنگام ثبت سفارش در سایت فوتو ایکس نگران قیمت نباشید. چون این مجموعه خدمات خود را با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

طراحی ساعت یکی دیگر از خدمات فوتو ایکس است. اگر از طرح های تکراری و بدون تنوع ساعت های بازار خسته شده اید خودتان دست به کار شوید. در اینترنت بگردید و عکس دلخواهتان را پیدا کنید. البته می توانید از میان عکس های خانوادگیتان نیز یک را برای ساعت منزلتان انتخاب کنید. طرح انتخابی را برای فوتو ایکس بفرستید و ساعت محبوبتان را تحویل بگیرید. به این ترتیب شما صاحب یک ساعت خاص خواهید بود که تنها برای خود شما طراحی شده است.

چگونه فوتو ایکس را پیدا کنیم؟

برای ارتباط با فوتو ایکس به سایت این مجموعه به آدرس photoxshop.ir مراجعه کنید. در سایت این مجموعه می توانید انواع طرح های آماده و نمونه کارها را مشاهده کنید. پس از آن می توانید خدمت موردنظر را انتخاب نموده و با قیمتی مناسب آن را سفارش دهید. ثبت سفارش در این سایت اصلا کار دشواری نیست و تنها با چند کلیک امکانپذیر است. برای فوتو ایکس فرقی نمی کند که شما در کدام شهر کشور زندگی می کنید. هر جایی که باشید سفارشتان در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

سخن پایانی

نباید فراموش کنید که چاپ عکس کاری است که شما برای ثبت خاطرات خود انجام می دهید. هدیه دادن خاطرات به کسانی که دوستشان دارید می تواند جذاب و خاص باشد. با استفاده از خدمات فوتو ایکس می توانید خانه خود را به محلی خاص برای خودتان تبدیل کنید و دوستانتان را با هدیه های منحصر به فرد شادمان کنید. توجه کنید که همه خدمات فوتو ایکس آنلاین است. بنابراین خرید یک هدیه جذاب برای کسی که دوستش دارید زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. اما تا مدت ها او را شادمان خواهد نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 192

به "ایده هایی برای چاپ عکس روی شاسی، تیشرت و لیوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی برای چاپ عکس روی شاسی، تیشرت و لیوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید