باران های بهاری در کشور ادامه دارد

به گزارش آموزشگاه ما، خبرنگاران : مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده دما در اغلب نقاط کشور افزایش می یابد، این افزایش دما در سواحل خزر 6 تا 10 درجه خواهد بود و از چهارشنبه کاهش محسوس دما در شرق سواحل خزر بین 8 تا 12 درجه پیش بینی می گردد.

باران های بهاری در کشور ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس ،صادق ضیائیان در تشریح آخرین شرایط جوی کشور گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب در بعضی از نقاط استان های کردستان، لرستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، همچنین شمال آذربایجان غربی، شمال فارس، جنوب شرق سیستان و بلوچستان، غرب اصفهان و شمال و شرق هرمزگان، همچنین ارتفاعات استان های تهران، البرز، مازندران و گلستان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: روز آینده 27 اردیبهشت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان های اردبیل، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، تهران، همدان، مرکزی، قم، البرز، شمال فارس، غرب یزد، لرستان و کرمان پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز سه شنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در غرب و شمال غرب کشور، سواحل خزر، کرمان، شمال فارس و استان های واقع در دامنه های البرز پیش بینی می گردد و روز چهارشنبه 29 اردیبهشت در شرق و شمال شرق، شرق سواحل خزر و پنج شنبه در شمال شرق بارش خواهیم داشت.

ضیائیان گفت: در دو روز آینده دما در اغلب نقاط کشور افزایش می یابد و این افزایش دما در سواحل خزر 6 تا 10 درجه خواهد بود و از چهارشنبه کاهش محسوس دما در شرق سواحل خزر بین 8 تا 12 درجه پیش بینی می گردد.

وی گفت: از امروز تا انتها هفته، شرق دریای عمان مواج خواهد بود و از اواخر وقت روز 28 اردیبهشت و همچنین روز 28 اردیبهشت شرق دریای خزر مواج است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح شرایط جوی پایتخت، گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر گاهی افزایش باد پیش بینی می گردد؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 31 و 21 درجه خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 44 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 6 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 484

به "باران های بهاری در کشور ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران های بهاری در کشور ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید