بعضی مشخصات کلیدی شیائومی 12T فاش شد

به گزارش آموزشگاه ما، شیائومی ظاهراً قرار است در امسال از دو گوشی 12T و 12T پرو به عنوان جانشینان سری 11T رونمایی کند. طبق گزارش ها، این شرکت هم اکنون در حال توسعه این گوشی های هوشمند است و انتظار می رود جانشینان سری 11T در نیمه دوم امسال، و به طور دقیق تر، اواخر تابستان یا اوایل پاییز رونمایی شوند. به همین دلیل، یک منبع مطلع مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 12T را فاش نموده است. این منبع ادعا می نماید که گوشی هوشمند شیائومی 12T با پردازنده کوالکام، نرخ رفرش ریت بالا، پشتیبانی از شارژ سریع و قابلیت های دیگر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی بعلاوه اخیراً در وب سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر شده، بنابراین ممکن است به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم.

بعضی مشخصات کلیدی شیائومی 12T فاش شد

از آن جایی که سری T از پرچم داران شیائومی، در واقع پرچم داران نیمه دوم هر سال به حساب می آیند، شرکت چینی در آن ها از جدیدترین و برترین سخت افزار موجود بهره می برد. افشاگر مشهور حوزه فناوری یعنی Mukul Sharma، بعضی از معینات منتسب به شیائومی 12T را فاش نموده است. در جدیدترین پست منتشر شده این افشاگر، به این موضوع اشاره شده که شیائومی 12T از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده بهره می برد.

این تراشه که اخیراً معرفی شده، نسخه بهبود یافته تراشه پرچم دار این شرکت محسوب می گردد. کوالکام مدعی شده این تراشه از نظر عملکرد پردازنده حدود 10 درصد سریع تر است و برای فرکانس پردازنده گرافیکی هم با 10 درصد افزایش روبرو می شویم. طبق اعلام این شرکت، به طور کلی پردازنده و پردازنده گرافیکی این تراشه تا 30 درصد انرژی کمتری مصرف می نمایند و بخش هوش مصنوعی هم به ازای هر وات با کاهش مصرف 20 درصدی روبرو شده است. بنابراین می توان گفت که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از نظر پایداری عملکرد نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

ظاهراً شیائومی این گوشی هوشمند را با سه پیکربندی 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد نمود. انتظار می رود صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نرخ رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی کند. بعلاوه به گفته این افشاگر، سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب خواهد شد که رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد نمود.

ظرفیت باتری شیائومی 12T معین نشده، اما گفته می گردد که این گوشی با شارژر 120 واتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این افشاگر بعلاوه اطلاعاتی در خصوص سیستم دوربین این گوشی هوشمند فاش ننموده، اما معتقد است که این گوشی از فناوری NFC پشتیبانی خواهد نمود. همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره شد، شیائومی 12T اخیراً با شماره مدل 22071212AG در پایگاه صدور گواهینامه FCC ظاهر شده است. این مقوله بعلاوه به رونمایی قریب الوقوع این گوشی هوشمند در آینده نزدیک اشاره دارد.

طبق خبرهایی که پیش تر در خصوص این گوشی هوشمند فاش شد، شیائومی 12T در واقع نسخه ری برند شده ردمی K50S خواهد بود که به طور انحصاری در چین عرضه خواهد شد. بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که این دو گوشی جز طراحی و یکی دو مورد بسیار جزئی، کاملا شبیه به هم باشند. نسخه پروی این گوشی یعنی شیائومی 12T پرو نیز به عنوان مدل تغییر برندیافته ردمی K50S پرو، در بازارهای جهانی عرضه می گردد . دو نسل قبل این سری با قیمت بسیار مناسبی در بازار کشور ما هم در دسترس قرار گرفتند، بنابراین می توانیم امیدوار باشیم بار دیگر محصولاتی بسیار کیفیت با قیمت مناسب راهی بازار داخل شوند.

ظاهراً شیائومی نسخه پرو دیگری از این گوشی هوشمند تحت عنوان شیائومی 12T پرو Hypercharge را نیز مد نظر دارد که به احتمال بسیار زیاد در کشور چین عرضه نخواهد شد، چرا که گفته می گردد منحصرا برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده است. شماره مدل این محصول، 22081212UG خواهد بود و همانطور هم که از نامش پیداست، باید شارژر بسیار سریعی (احتمالا 120 واتی) داشته باشد. طبق شنیده ها، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیز به عنوان مغز متفکر این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 937

به "بعضی مشخصات کلیدی شیائومی 12T فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی مشخصات کلیدی شیائومی 12T فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید