آنالیز صورت اقتصادی مهر ماه چند شرکت بورسی

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران، براساس اطلاعیه های منتشر شده در سایت کدال بعضی از شرکت ها اقدام به انتشار صورت های اقتصادی مهر ماه خود در این سایت کردند. در گزارش زیر به بعضی از این صورت اقتصادی ها پرداخته شده است.

آنالیز صورت اقتصادی مهر ماه چند شرکت بورسی

شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران(ختراک) طی عملکرد یک ماهه منتهی به مهر معادل 119 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 82 درصد افزایش داشته است.

شرکت پتروشیمی آبادان(شپترو) طی عملکرد یک ماهه منتهی به مهر معادل 113 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 45 درصد افزایش داشته است.

شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود(ثرود) طی عملکرد یک ماهه منتهی به 30 مهر از محل واگذاری پروژه های خود چهار میلیارد تومان عایدی داشته که نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل 44 درصد کاهش داشته است

شرکت زامیاد(خزامیا) در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور به ازای هر سهم 4 ریال سود محقق نموده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.

شرکت فرآورده های غذایی و قند تربت جام(قجام) در دوره 3 ماهه منتهی به 31 شهریور به ازای هر سهم 57 ریال زیان شناسایی نموده است. این درحالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم 36 ریال زیان شناسایی نموده بود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) طی عملکرد یک ماهه منتهی به 30 مهر معادل 4000 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 56 درصد افزایش داشته است.

شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان(وسخوز) طی عملکرد یک ماهه منتهی به 31 شهریور از محل واگذاری سهام عایدیی حاصل ننموده است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 709

به "آنالیز صورت اقتصادی مهر ماه چند شرکت بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز صورت اقتصادی مهر ماه چند شرکت بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید