بزرگترین فرش سَرگُل خاورمیانه در محلات پهن می گردد

به گزارش آموزشگاه ما، خبرنگاران: مسئول واحد روابط عمومی شهرداری محلات گفت: بزرگترین فرش سَرگل خاورمیانه در محلات گسترده خواهد شد.

بزرگترین فرش سَرگُل خاورمیانه در محلات پهن می گردد

مرجان خسروانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پنجمین فرش سَرگُل محلات به عنوان بزرگترین فرش سرگل خاورمیانه، از 25 الی 27 آبان ماه در محل زمین چمن مصنوعی کوی امام رضا(مسکن مهر) برپا شده و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی ادامه داد: این فرش سرگل به وسیله شهرداری و شورای اسلامی با مشارکت شرکت تعاونی گل و گیاه شهرستان محلات و در زمینی به ابعاد 20 در 40 متر و در مساحت 800 مترمربع و با استفاده از نزدیک به 200 هزار شاخه گل، گسترده خواهد شد.

وی ادامه داد: فرش سرگل از گونه ها و رنگ های مختلف گل های شاخه بریده رز و داوودی که به وسیله شرکت تعاونی گل و گیاهان محلات تامین می گردد، تشکیل می گردد و سال جاری در اقدامی نو، چینش گل ها با همکاری عوامل فنی شهرداری و همشهریان انجام خواهد شد.

خسروانی هدف از این اقدام را معرفی توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان محلات مطرح نمود و اضافه نمود: محلات به عنوان قطب فراوری گل و گیاهان زینتی کشور شناخته می گردد و این نمایشگاه، علاوه بر شناساندن محلات به عنوان مرکز گل ایران، موجب رشد و توسعه صنعت گل و گیاه شهرستان می گردد.

وی اضافه نمود: مراسم افتتاحیه روز چهارشنبه، 25 آبان ماه، ساعت 11 صبح با حضور مسئولان محلی برگزار خواهد شد.

شهرستان محلات در جنوب شرقی استان مرکزی و در فاصله 262 کیلومتری مرکز، قطب فراوری، پرورش و اصلاح نژاد گل و گیاهان زینتی کشور است و هرساله با برپایی نمایشگاه هایی از قبیل نمایشگاه گل های داوودی و فرش گل، میزبان بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر کشور است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1003

به "بزرگترین فرش سَرگُل خاورمیانه در محلات پهن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین فرش سَرگُل خاورمیانه در محلات پهن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید