نقش موثر و کاربردی اسپیس فریم در صنعت نمایشگاه

به گزارش آموزشگاه ما، اگر کسب و کار شما بصورتی است که در نمایشگاه های سالانه و دوره ای شرکت می کنید و یا خودتان میزبان یک نمایشگاه بزرگ هستید؛ بنابراین برای آماده سازی این رویداد استفاده از اسپیس فریم را به شما پیشنهاد می کنیم. اسپیس فریم یکی از بروزترین سازه های نمایشگاهی است که امروز در اولویت گزینه های راه اندازی نمایشگاه ها و رویدادهای بزرگ قرار می گیرد. اسپیس ها امروز جایگزین گزینه های سنتی و قدیمی، بخصوص داربست ها و پوشش های موقت هستند. این سازه در طراحی، استحکام و زیبایی در نوع خود و بعلاوه در مقایسه با سایر سازه های قابل استفاده جهت غرفه سازی، منحصربفرد است. در حقیقت در حال حاضر در جهان اسپیس فریم نمایشگاهی، نخستین گزینه انتخابی افراد برای ایجاد نمایشگاه های مختلف در عالی ترین شکل ممکن محسوب می گردد. این محصول از چند جهت نسبت به سایر سازه های نمایشگاهی و غرفه سازی ارجحیت دارد؛ از جمله فاکتورهای شاخص بودن سازه های اسپیس می توان به نوع هندسه، ساختار، متریال بکاررفته در اسپیس، استحکام، ماندگاری و نصب و مونتاژ آسان آن اشاره کرد.

نقش موثر و کاربردی اسپیس فریم در صنعت نمایشگاه

اسپیس فریم

شایان ذکر است که باید دقت کنید محصول اسپیس فریم را از کدام برند و مرجع تهیه می کنید. مجموعه اسپیس فریم گستر، در حال حاضر در ایران یکی از برترین برندهای فعال و متخصص در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع سازه اسپیس شناخته می گردد. به چند علت اسپیس فریم ها برای افرادی که قصد راه اندازی نمایشگاه و یا یک رویداد را دارند، برترین گزینه محسوب می شوند:

· ساختار هندسی منحصربفرد اسپیس فریم

یکی از مزیت های اسپیس فریم ساختار هندسی خاص آن است. این محصول بصورتی طراحی و تهیه می گردد که قابلیت نصب و شکل دادن در اشکال و طرح های مختلف را داشته باشد. بنابراین اگر قصد راه اندازی یک نمایشگاه با ظاهری خلاقانه را داشته باشید، قطعاً اسپیس فریم ها برترین گزینه برای شما جهت غرفه سازی خواهند بود.

· دفع و تقسیم وزن در اسپیس فریم

همانطور که گفته شد، اسپیس فریم دارای شکل هندسی است، بنابراین به لحاظ تقسیم وزن و فشار نسبت به دیگر سازه های کاربردی در غرفه سازی ایمن تر و کارآمدتر خواهد بود. یک سازه اسپیس می تواند با بهره گیری از شکل هندسی خاص خود، وزنش را در جهات مختلف روی زمین وارد نموده و کمترین ریسک برای لغزش، تغییر شرایط و ریزش را داشته باشد.

· نصب و جداسازی آسان

دیگر مزیت اسپیس فریم نصب فوق العاده آسان این محصول است. در صورتی که بخواهید غرفه های خود را با متریال قدیمی همانند داربست های پیچ و مهره ای و یا چادرهای برزنتی برپا کنید، زمان زیادی را از دست خواهید داد؛ در ضمنً باید هزینه بیشتر و اتلاف انرژی نیروی کار را نیز در نظر بگیرید.

اما سازه های اسپیس فریم، تمام این چالش ها را رفع می نمایند. با استفاده از این سازه های آماده می توانید در کوتاه ترین زمان، تعداد بالایی غرفه نصب نموده و به بهره برداری برسانید. با سازه های اسپیس شما به نیروی کار و نصاب زیادی احتیاج ندارید، چراکه این سازه ها همراه با قفل های مخصوص که نصب و جداسازی آسان و سریعی دارند، ارائه می شوند.

· مجذوب کنندهیت بالا

جذب مخاطب یکی از فاکتورهای مهم در نمایشگاه ها و رویدادهای بزرگ بشمار می رود. با بکارگیری اسپیس فریم نمایشگاهی، شما غرفه یا غرفه هایی خواهید داشت که مجذوب کنندهیتی بیش از سایر غرفه ها دارند. از آنجایی که اسپیس فریم ها طراحی و ساخت اختصاصی دارند، بنابراین علاوه بر کارایی بالا در ظاهر نیز شاخص تر و زیباتر به نظر می رسند.

· مقاومت و استحکام بالا

دیگر مشخصه اسپیس فریم استحکام و مقاومت بالای آن است. سازه اسپیس در هر نوع و میزان، قابل استفاده در فضاهای گوناگون است. این محصول از متریال مقاوم تهیه شده و می توان از آن جهت غرفه سازی در فضای بسته و باز استفاده نمود. حتی در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز غرفه های تهیه شده از اسپیس، بیشترین مقاومت را از خود نشان می دهند که این در کاهش هزینه ها و حفظ کیفیت سازه تاثیر چشمگیر دارد.

انواع اسپیس فریم

اسپیس فریم در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین سازه ها و متریال غرفه سازی شناخته می گردد، بنابراین طبیعی است که از مشاغل مختلف و در زمینه های متنوع افراد طالب بکارگیری این محصول در زمینه ایجاد غرفه، استیج و حتی سوله باشند. طراحان و مهندسین فعال در زمینه ساخت اسپیس فریم در تلاشند، تا بیشترین خلاقیت را در زمینه طراحی و فراوری این محصول داشته باشند. امروز در بازار تجهیزات راه اندازی غرفه و … می توانید انواع اسپیس فریم را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. از جمله نمونه های محصول اسپیس فریم می توان به اسپیس فریم منحنی، اسپیس فریم کرو، اسپیس صاف و اسپیس بنر اشاره کرد. هر یک از این محصولات یاد شده دارای طراحی منحصربفرد هستند و حتی در نوع اتصالات نیز تفاوت های زیادی دارند.

نصب تخصصی اسپیس فریم

از آنجایی که در طراحی و ساخت محصول اسپیس فریم به شکل و میزان تا نوع اتصالات آن توجه می گردد، همه چیز آماده به مصرف بنظر می رسد. اما در حقیقت نصب و راه اندازی این محصول به تخصص و دقت کافی احتیاج دارد که انجام آن تنها به وسیله نیروی ماهر و کارشناس امکان پذیر است. نصب اسپیس ها معمولاً با استفاده از بست های پروانه ای که خاص این محصول طراحی می شوند، در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. با وجود اینکه مراحل نصب اسپیس فریم در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد، اما لازم است که جهت اطمینان از استاندارد اتصالات سازه، از مهارت و تخصص کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. نصابان متخصص پیش از نصب اتصالات محاسبات لازم جهت پیدا کردن نقاط امن و بدون ریسک را انجام می دهند.

جمع بندی

اسپیس فریم (Space frame)، به سازه ها یا اسکلت هایی با طراحی و ساخت منحصربفرد اطلاق می گردد که جهت ساخت و راه اندازی غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از سازه اسپیس، شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بستر و محیط تخصصی و در عین حال مجذوب کننده برای افتتاح یک نمایشگاه فراهم کنید. در صورتی که احتیاج به دریافت خدمات طراحی و نصب اسپیس فریم در حوزه کاری خاص خود را دارید، توصیه می کنیم پروژه کاری خود را به گروه صنعتی اسپیس فریم گستر www.framespace.ir بسپارید. این گروه پیشرو در صنعت طراحی و ساخت تجهیزات راه اندازی نمایشگاهی است؛ برترین سازه های اسپیس با بالاترین کیفیت آبکاری و استاندارد در ایران به وسیله این مجموعه تهیه می شوند. این گروه صنعتی از ساخت تا راه اندازی سازه اسپیس نمایشگاهی در کنار شما خواهد بود.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1029

به "نقش موثر و کاربردی اسپیس فریم در صنعت نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش موثر و کاربردی اسپیس فریم در صنعت نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید