خودروی Nissan Pathfinder 2021 با پلتفرمی جدید عرضه خواهد شد

به گزارش آموزشگاه ما، شایعات حاکی از آن است که شرکت نیسان میخواهد اتومبیل جدید خود را با سیستم انتقال نه سرعته اتوماتیک وارد بازار جهانی کند

خودروی Nissan Pathfinder 2021 با پلتفرمی جدید عرضه خواهد شد

به گزارش خبرنگار ، شایعاتی درباره اتومبیل مورد انتظار Pathfinder 2021 شرکت نیسان وجود دارد. این اطلاعات از زمانی شروع به انتشار کردند که پس از رونمایی از تصاویر جاسوسی مدل Nissan Pathfinder 2021 یک تحلیلگر دنیای خودرو در حساب کاربری خود نوشت: برای من خبر آورده اند که اتومبیل مورد انتظار Pathfinder 2021 سیستم نه سرعته اتوماتیک را جایگزین پلتفرم CVT نموده است. گزارش های مشابه با این مسئله نیز در ماه های مارس و آپریل از سوی افراد مختلف منتشر شدند. حالا به نظر می آید که تمامی منابع خبری چنین مسئله ای را تأیید می نمایند و خبر از انتها راه CVT می دهند.

اگر این مسئله حقیقت داشته باشد، دیگر خبری از اعمال سیستم نه سرعته اتوماتیک روی خودروی بازسازی شده Frontier نخواهد بود. از این رو انتظار می رود اتومبیل Pathfinder 2021 از پلتفرم مشابه با خودروهای هوندا و Land Rover شرکت جگوار بهره مند گردد. در نتیجه انتظار می رود که شروع کار پلتفرم نه سرعته اتوماتیک ZF روی Pathfinder، شروعی برای موفقیت در عملکرد این اتومبیل باشد. انتظار می رود که خودروی جدید کراس اوور شرکت نیسان از موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 284 اسب بخار بهره مند گردد.

این موتور همچنین گشتاوری مطابق با 259 پوند بر فیت را به خریداران خود ارائه می دهد. همچنین بعضی از منابع خبری بر این باورند که مدل های هیبریدی اتومبیل Pathfinder در آینده با موتور های توربوشارژ چهار سیلندری 2.0 لیتری به بازار جهانی عرضه خواهند شد. چنین موتوری روی اتومبیل Altima قدرتی مطابق با 236 اسب بخار و گشتاور 267 پوند بر فیت را فراوری می نماید. لازم به ذکر است؛ اتومبیل جدید Pathfinder قرار شده تا در زمان عرضه از قابلیت های CarPlay شرکت اپل و همچنین Android Auto برخوردار باشد. وجود چنین قابلیت هایی به دلیل طراحی و قرارگیری صفحه نمایش پیشرفته روی اتومبیل های جدید شرکت نیسان است که به همراه پلتفرم جدید اتومبیل Pathfinder به دست خریداران خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 56

به "خودروی Nissan Pathfinder 2021 با پلتفرمی جدید عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی Nissan Pathfinder 2021 با پلتفرمی جدید عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید