تور ارزان پاتایا: گشت و گذاری متفاوت در جمیتن پاتایا

به گزارش آموزشگاه ما، گشت و گذار در جمیتن پاتایا

در ساحل جمیتن شما به راحتی قادر خواهید بود در مسافتی کوتاه از مراکز شلوغ و پر جنب و جوش، گوشه ای دنج و راحت برای تمدد اعصاب و تفکر پیدا کنید. در این ساحل تمامی اضداد در کنار یکدیگر قرار داشته و تمامی تفریحات ارائه شده، کاملا مطمئن و بی خطر بوده و بیشتر آن ها مناسب خانواده ها هستند. در این لیست به معرفی بعضی از برترین جاذبه های گردشگری ساحل منطقه جمتین می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید:

تور ارزان پاتایا: گشت و گذاری متفاوت در جمیتن پاتایا

از سفر با تور ارزان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

میموسا (Mimosa)

در جهت جاده (سوخومویت) منطقه ها تفریحی زیادی وجود دارد. میموسا یکی از این منطقه ها بوده و ترکیبی از مراکز خرید، رستوران های رومانتیک و چشم اندازهایی شاعرانه در قالب یک شهر اروپایی است. میموسا با عنوان شهر عشق و به تقلید از شهر کولمار (Colmar) در فرانسه ساخته شده است. این شهر دارای ساختمان هایی با معماری عصر رنسانس بوده در آن بیش از 300 مغازه و رستوران و مراکز عرضه سوغاتی، لباس و پوشاک، جواهرات و صنایع دستی سنتی تایلندی وجود دارد. در این محل یک آب نما و فواره زیبا وجود دارد که سه بار در طول روز در آن مراسم پایکوبی نور و آب اجرا می گردد. در میموسا، همواره شانس تماشا انواع نمایش های خیابانی نیز وجود داشته و بعلاوه شما می توانید به پارک تفریحات این منطقه هم سری زده و ساعتی به خوشی بگذرانید. میموسا با فضای خانوادگی و محبت آمیز خود، باید در برنامه سفر شما به پاتایا گنجانده گردد.

ساعات کاری: 10 صبح تا 10 شب

آدرس: 28/19 سوخومویت Road, Na جومتین Tel: +66 (0)3 823 7318

ویهارنسین (ViharnSien)

این محل یک منطقه گردشگری فرهنگی و مذهبی است که با نام (AnekKuson Sala) نیز شناخته شده و مجموعه ای ارزشمند از اشیا و آثار مذهبی هر دو فرقه بودائی ماهایانا (Mahayana) و تراوادا (Theravada) در آن به نمایش گذاشته می گردد. مجسمه های هنری و بسیار زیبا در خارج و داخل مجموعه، تصاویر بازگو کننده داستان ها و اساطیر چینی و ترسیم بخش هایی از تاریخ ، پرده های منقوش، ظروف حاوی خاکستر مردگان، نقاشی های متعدد و بعضی از آثار تاریخی 2 هزار ساله مربوط به مقبره امپراتور چین ، چین شی خوانگ دی (نخستین پادشاه سلسله چین و متحد کننده کل بخش های این کشور و پادشاهی که دستور ساخت دیوار چین را داده و ارتش سفالین مقبره وی دارای معروفیت جهانی است) از دیگر تماشای های این محل محسوب می شوند. در طبقه دوم این مجموعه نیز نمایشگاهی مرتبط با تاریخ و فرهنگ تایلند و آثار هنری این کشور به نمایش گذاشته شده و در طبقه سوم نیز تصاویری منحصر به فرد از بودا به نمایش گذاشته می گردد.

ساعات کاری: 9 صبح تا 5 عصر

آدرس: 1000 HuayYai, Na جومتین Tel: +66 (0)3 823 5250

پارک تیراندازی پاتایا (پاتایا Shooting Park )

در پارک تیراندازی پاتایا، شما تفریحات بیشتری از شلیک ساده به سیبل های کاغذی خواهید داشت. این پارک در حقیقت مرکز تفریحات هیجان انگیز و ماجراجویی های شهر محسوب شده و در آن انواع تفریحات هیجان انگیز مانند زیپ لاین ها، اسب سواری، قایق رانی، تیر و کمان، ماهیگیری و صخره نوردی امکان پذیر است. در بخش تیراندازی شما می توانید با یاری هفت تیر، شات گان و تفنگ های شکاری به اهداف مختلفی از جمله کبوترهای ساخته شده از گل شلیک کنید. در این محل یک آموزشگاه تیراندازی وجود دارد که به شما براساس سطح مهارت و استعدادتان اجازه تیراندازی با اسلحه های مختلفی را می دهد و مربیان این مرکز توصیه های لازم و آموزش های امنیتی ضروری را به شما ارائه خواهند کرد.

ساعات کاری: 8 صبح تا 6 عصر

آدرس: 1/6 HuayYai, جومتین Tel: +66 (0)3 890 7808

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 822

به "تور ارزان پاتایا: گشت و گذاری متفاوت در جمیتن پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان پاتایا: گشت و گذاری متفاوت در جمیتن پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید