تور فرانسه: راهنمای سفر به شهر نیس در فرانسه

به گزارش آموزشگاه ما، راهنمای مسافرتی نیس

نیس یکی از شهرهای بزرگ و دوست داشتنی فرانسه است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.نیس شهری ساحلی و زیبا با خیابانها و جاذبه های بسیار و گالری ها و موزه های هنری است که به شب زنده داری هایش معروف است. میخواهیم با هم سفر به نیس کنیم و اطلاعات ضروری ای که برای سفر به این شهر اروپایی احتیاج دارید را دراختیارتان بگذاریم. با خبرنگاران باشید:

تور فرانسه: راهنمای سفر به شهر نیس در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

اطلاعات ضروری نیس

شهر نیس با تهران 2:30 ساعت اختلاف ساعت دارد واز آن عقب تراست. زبان این شهر، فرانسوی و واحد رسمی پول آن یورو است.در نیس یک فرودگاه بزرگ به نام Nice Côte dAzur Airport (NCE) وجود دارد که تنها فرودگاه آن است.

شرایط آب و هوایی و برترین زمان سفر به نیس

از آنجاییکه نیس شهری مدیترانه ای است، آب وهوای مدیترانه ای دارد و در نتیجه تابستانهای آن گرم و خشک و زمستانهایش معتدل است. در فصل بهار و پاییز هم آب و هوا مرطوب است.با توجه به این نکات، برترین زمان برای سفر به این شهر زیبا کاملا بستگی به خودتان دارد.

هزینه های رایج در نیس

هزینه هاستل: مانند هرشهردیگری، در نیس هم هاستل مقرون به صرفهتر از هتل است. برای یک شب اقامت در هاستل اشتراکی باید بین 17 تا 35 یورو پرداخت کنید و اگر بخواهید اتاقی خصوصی در این هاستل ها داشته باشد برای هر شب حدود 60یورو باید بپردازید. به طور کلی نیس شهر گرانی است اما با کمی تدبیر می توانید هزینه هایتان را به میزان قابل توجهی کم کنید.

هزینه هتل: این شهر دارای هتل های متنوع و مختلفی است که البته گران هستند برای مثال:

اقامت در هتل 1 ستاره بین 32 تا 75 یورواست، هزینه اقامت در هتل 2 ستاره 40 تا 120 یورو، برای 3 ستاره 58 تا 185 یورو، برای 4 ستاره 90 تا 279 یورو و برای هتل 5 ستاره بین 210 تا 450 یورو است.

هزینه غذا: هزینه غذا در نیس بالا است. برای صرف یک ناهار مقرون به صرفه می توانید به رستوران های کنار ایستگاه قطار بروید که مقرون به صرفه تر هستند، هزینه یک ناهار بسیار مقرون به صرفه دراین شهر بین 5 تا 10 یورو وبرای شام بین 8 تا 15 یورو می گردد.

هزینه حمل و نقل عمومی: تاکسی سوار شدن در نیس در سفر به نیس می تواند هزینه سنگینی روی دوشتان بیندازد بنابراین پیشنهاد می کنیم ازاتوبوس و تراموا بهره ببرید. دوچرخه سواری، یک راه خوب دیگر برای گشت و گذار در شهر است که می توانید آنرا از شرکت Nice Allocation Rent اجاره کنید.

جاذبه های گردشگری نیس

شهر نیس جاذبه های فراوانی دارد که در زیر به اختصار به معرفی آنها می پردازیم.

بخش قدیمی شهر نیس (Vieille Ville): در بخش قدیمی شهر نیس می توانید خیابان های مخروطی شکلی را ببینید که مملو از کافه ها و رستوران و فروشگاه های بزرگ و کوچک هستند. اگر از دوستداران تاریخ هستید، خرید کردن را دوست دارید، دلتان برای غذاهای خوشمزه می تپد، عاشق معماری و هنر هستید و بالاخره زندگی شبانه را دوست دارید باید از این بخش تماشا کنید.

بازار Cours Saleya: بازار Cours Saleya در بخش قدیمی شهر قرارگرفته است که هرهفته در روزهای 3شنبه تا یکشنبه بر پا می گردد. در این بازار می توان گلهای تازه، میوه و سبزیجات رسیده را خریداری کرد.

تفرجگاه des Anglais: یکی از برترین منطقه ها نیس برای قدم زدن، تفرجگاه دیز آنگلس است که نقاط تعیین شده ای برای دوچرخه سواری و اسکیت سواری دارد و نمای زیبای ساحل را هم نباید فراموش کرد.

میدان ماسنا (Place Massena): میدان ماسنا رامی توان برترین تجسم از گذشته باشکوه شهر نیس دانست.در این میدان می توانید انواع ساختمانهای با معماری ملاسیک، خیابانهای شطرنجی و فواره ها و مجسمه های تاریخی را ببینید.

موزه ملی مارک شاگال: شاگال یکی ازهنرمندان بزرگ فرانسه است و در موزه مارک شاگال آثاراین هنرمند که شامل 17 تابلوی رنگی پیام کتاب مقدس مارک شاگال و تعدادی از تاثیرگذارترین پرده های منقوش وی است به نمایش گذاشته شده است.

گالری لافایت: یکی از بزرگترین مراکز خرید نیس و کشور فرانسه، گالری لافایت است که در آن می توان برندهای محبوب و مشهوری مانند گوچی و Balenciaga را دید. این گالری جایی عالی برای خرید سوغاتی و محصولات گران قیمت است.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 871

به "تور فرانسه: راهنمای سفر به شهر نیس در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: راهنمای سفر به شهر نیس در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید