خیز هوندا برای انحصار در ساخت خودرو های برقی

به گزارش آموزشگاه ما، اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت هوندا خبر از برقی شدن تمام خودرو های این شرکت تا سال 2040 می دهند.

خیز هوندا برای انحصار در ساخت خودرو های برقی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ شکلاتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار ، به نقل از ای ان گجت، هوندا قصد دارد تا سال 2040 فروش دنیای تمام خودرو های خود را به وسایل نقلیه الکتریکی (EV) و سلول های سوختی (FCV) تبدیل کند. این شرکت انتظار دارد این نوع خودرو ها (EV و FCV) 40 درصد از فروش این شرکت تا سال 2030 و 80 درصد تا سال 2035 را به خود اختصاص دهد.

مطمئناً هوندا برای رسیدن به این اهداف نیاز به تولید خودرو های الکتریکی بیشتری دارد و اینجاست که e: Architecture وارد عمل می شود. این یک پلتفرم تازه برقی است که هوندا در آن پیشرو است.

این شرکت قصد دارد اولین خودرو های برقی ساخته شده بر اساس e: Architecture را در نیمه دوم این دهه ارائه دهد. اولین حضور آن ها در آمریکای شمالی قبل از توسعه به منطقه ها دیگر است.

شرکت هوندا هم اکنون می خواهد دو مدل EV را با استفاده از پلتفرم جنرال موتورز برای سال 2024 در آمریکای شمالی عرضه کند. انتظار نمی رود اتومبیل شرکت هوندا که به آمریکا ارسال شده مستقیما به طرح مفهومی این شاسی بلند مربوط باشد، اما ممکن است اشاره ای به طراحی زبان برای خودرو های بدون آلاینده در سال های آینده داشته باشد.

شایان ذکر است با گذر زمان و ورود شرکت های مختلف به جمع سازندگان اتومبیل های الکتریکی بعید نیست که شرکت هوندا هم بخواهد تمامی مدل های خود را به سراسر دنیا ارسال کند. این شرکت در حال حاضر سعی دارد بازخورد شاسی بلند دو در خود را در چین بسنجد تا طی سال های آینده بازار مورد نظر را در دست گیرد و بر اساس اندازه تقاضا محصولات خود را عرضه کند.

شرکت هوندا در ابتدای سال 2020 با کاهش فروش اتومبیل ها روبرو بود اما اکنون این مجموعه توانسته درآمد خود را بهبود بخشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 550

به "خیز هوندا برای انحصار در ساخت خودرو های برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز هوندا برای انحصار در ساخت خودرو های برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید