تور فرانسه ارزان: در پاریس کجا برویم و چه کار کنیم (بخش سوم)

به گزارش آموزشگاه ما، مقاله مرتبط

کافی است یکبار پاریس را ببینید و دیگر کمتر جایی به دلتان می نشیند. وقتی به این شهر که وارد شوید، دیگر میلی برای بازگشت نخواهید داشت

تور فرانسه ارزان: در پاریس کجا برویم و چه کار کنیم (بخش سوم)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

کافه برایژ

نمی گردد پاریس رفت و پنکیک نخورد. هرچند شاید فکر کنید که خوردن پنکیک در پاریس کاملاً کلیشه ای است ولی این تصور فقط تا زمانی که به کافه برایژ بروید و از برترین پنکیک های شهر امتحان کنید دوام می آورد.

لزنولید

لزنولید یا هتل ملی لزنولید یک ساختمان با گنبد طلایی است که قرن هفدهم میلادی به وسیله لویی چهاردهم برای اسکان سربازان زخمی ساخته شده است. در حال حاضر این مجموعه شامل چندین موزه، کلیسا و یک بیمارستان برای بازنشستگان ارتش است. آرامگاه ناپلئون نیز در این مکان قرار گرفته است.

موسسه لویی ویتون

طراح این ساختمان مدرن که در پارک بولونی قرار گرفته است، فرانگ گری معمار است. او این ساختمان را به دستور مدیرعامل لویی ویتون برنارد آرنالت ساخت. در درون این ساختمان یک سالن کنفرانس و چندین گالری وجود دارد، همچنین این ساختمان میزبان رویدادهای مدآخر هفته لویی ویتون نیز است.

موسسه کارتیه

کارتیه نیز برای خود یک موسسه دارد که ابتکار ایجاد آن به ابتکار ایجاد موسسه لویی ویتون شبیه است، هر چند خود ساختمان کاملاً منحصربه فرد و متفاوت به نظر می رسد. طراح این موسسه ژان نوول بوده است و در طراحی آن می بینید که مرزی بین فضای درونی و بیرونی نیست و همه چیز از فولاد و شیشه ساخته شده است.

نان و ایده

یکی از برترین نان پزی های پاریس، نان و ایده است. اگر دلتان می خواهد برترین نان کره ای جهان را امتحان کنید و از نان های فرانسوی اصیل بچشید، حتما سری به این نانوایی بزنید.

خیابان کرمیو

این خیابان عجیب و رنگی برای فرار از هیاهوی شهر انتخاب مناسبی است. خانه هایی به رنگ های پاستیلی و پیاده روهای گل شده باعث می شوند که هنگام عبور از آن حس عبور از کتاب قصه های بچگانه را داشته باشید.

گرند رکس

گرند رکس که بزرگ ترین سالن سینما را در اروپا دارد، دهه 30 میلادی ساخته شده است. بسیاری از فیلم های روز جهان برای اولین بار در این سالن اکران می شوند.

عطر فروشی بینی

بله بینی نام یک عطرفروشی در پاریس است که به شما امکان می دهد رایحه سفارشی خودتان را بسازید. کارشناسان در این عطرفروشی بسته به سلیقه شخصی شما و به وسیله یک آزمون ساده، رایحه ویژه شما را می سازند. اگر از میان تمام رایحه ها هیچ چیز به دلتان نشیند، آن ها یک عطر خاص برایتان درست می نمایند.

موزه پیکاسو

این موزه که به تازگی نوسازی شده، شامل بزرگترین مجموعه از نقاشی های پیکاسو است. تمام کارهای این هنرمند در هر دوره زمانی به علاوه مجموعه هنری شخصی اش نیز در این موزه نگهداری می گردد.

باغ گیاه شناسی

اگر هیچ کدام از پارک های شهر راضی تان نکرد به باغ گیاه شناسی بروید. این باغ در واقع باغ گیاهان دارویی لویی سیزدهم بوده است. در این پارک همچنین چند موزه از جمله موزه تکامل قرار گرفته اند. در این موزه می توانید هزاران نوع از گونه های حیوانی را مشاهده کنید.

لاونیو

این رستوران خاص که در خیابان مونتنی واقع شده، محلی برای تماشا مشاهیر از نزدیک است. تمام آدم های مشهور اگر به پاریس بی آیند حتما در این رستوران دیده می شوند. در این خیابان رستوران های بسیار گران قیمت دیگری هم وجود دارند.

هتل (لوتل)

اسکار وایلد در صده 1800 در این هتل شیک اقامت داشته و تا زمان مرگش نیز همین جا زندگی نموده است. هر یک از اتاق های این هتل منحصربه فرد هستند و رستوران حرفه ای اش فوق العاده است.

لادوری

برای یک بعدازظهر کاملا فرانسوی و خوشمزه در محوطه کاخ الیزه آماده شوید و از خوشمزه ترین ماکارون های شهر لذت ببرید.

پل اسکندر سوم

این پل را به عنوان دکوراتیوترین و پرزرق و برق ترین پل پاریس می شناسند. این پل روی رودخانه سن ساخته شده است و محوطه کاخ الیزه را به برج ایفل متصل می نماید. تزیینات، معماری و لامپ های زیبای این پل، از آن یک سوژه و پس زمینه مناسب برای عکاسی ساخته اند.

موزه هنرهای تزئینی

این موزه را به مجموعه های آنتیک دکوراسیون فرانسوی اش می شناسند. هیچ وقت کار هنری برای نمایش کم نمی آید و سالانه در رویداد فشن فوروارد در این موزه، عمر سیصد ساله مد در فرانسه جشن گرفته می گردد. اتاق های نمایشی در این موزه نوع چیدمان و فضاسازی در طول تاریخ را نشان می دهد.

پاریس رولر

سوار اسکیت هایتان بشوید و هر آدینه شب به سمت برج مونپارناس حرکت کنید تا در رویداد اسکیت سواری در راستا 27 کیلومتری شرکت کنید و هم زمان تمام شهر را نظاره گر باشید.

دیوار دوستت دارم

برای تماشا این دیوار به مونمارتر بروید و نظاره گر 1000 عبارت دوستت دارم به 300 زبان باشید و یک سلفی عاشقانه هم جلوی دیوار عشق بگیرید.

سفر یک روزه به ورسای

حالا که تا پاریس رفته اید یک روز را هم به تماشای کاخ ورسای که البته در پاریس نیست بگذرانید. مطمئن باشید که ارزشش را دارد. در باغ قدیمی بزنید و از تالار آیینه ها که قطعا مبهوتتان خواهد نمود بازدید کنید.

منبع: کجارو / elle.com
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 827

به "تور فرانسه ارزان: در پاریس کجا برویم و چه کار کنیم (بخش سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: در پاریس کجا برویم و چه کار کنیم (بخش سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید