دستیار گوگل به روزرسانی شد ، ایجاد ویژگی یادآوری برای اعضای خانواده و همسایگان

به گزارش آموزشگاه ما، دستیار گوگل در یک به روزرسانی جالب، این امکان را در اختیار افراد مختلف قرار داده است که یادآوری های اختصاصی برای اعضای خانواده یا همسایگان خود ایجاد نمایند.

دستیار گوگل به روزرسانی شد ، ایجاد ویژگی یادآوری برای اعضای خانواده و همسایگان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ویژگی تازه می تواند برای دوستان، همخانه ها یا همسایه های شما کار کند. درواقع این یاداوری خواه در محل کار باشد و خواه در محل زندگی بسیار مثبت خواهد بود.

از طرف دیگر ، این ویژگی یاری می نماید به دیگران یاداوری کنید اکنون مزاحم شما هستند یا به آنان احتیاج دارید. این یاداوری را می توانید به وسیله گروههای گوگل که نزدیکانتان نیز در آن حضور دارند فعال کنید یا این که می توانید به وسیله بلندگوهای هوشمند فعال کنید. البته خبر خوب این است که جلوگیری از ارسال یادآوری به وسیله تنظیمات دستیارصوتی گوگل بسیار آسان است.

این ویژگی طی چند هفته آینده در ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا در نمایشگرهای هوشمند ، بلندگوهای هوشمند و تلفنها به نمایش در می آید. استفاده از یادآوری ها آسان است. تنها کافی است بگویید سلام گوگل و فرمان دهید. برای مثال می توانید به دستیارتان بگویید: سلام. به جان یادآوری کن تا ساعت 8:00 شب زباله ها را بیرون ببرد ، و این همان کاری است که دستیار صوتی شما سر ساعت انجام خواهد داد.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1018

به "دستیار گوگل به روزرسانی شد ، ایجاد ویژگی یادآوری برای اعضای خانواده و همسایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار گوگل به روزرسانی شد ، ایجاد ویژگی یادآوری برای اعضای خانواده و همسایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید