روبینسون و کروزو به صحنه می آیند

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران ؛علیرضا کوشک جلالی کارگردان قرار است از 16 خرداد نمایش روبینسون و کروزو اقتباسی از کتابی با همین نام به نویسندگی نینا دینترونا و جیاکومو راویچیو در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد.

روبینسون و کروزو به صحنه می آیند

سعید برجعلی و حسین جدی دو بازیگر این اثر نمایشی هستند.

کتاب روبینسون و کروزو تصویر چگونگی گذر انسان از دشمنی به شناخت متقابل است. مبارزه ای خشن برای زنده ماندن، که سرشار از طنز و سرزندگی است.

علیرضا شروع تهیه نماینده، رها جهانشاهی مجری طرح، سید عبدلحسین میرداماد مدیر پروژه، رضا خضرایی طراح نور، علیرضا کوشک جلالی طراح صحنه و لباس، محمد حسین بیاتی و همراهی مصطفی جمشیدی طراح پوستر، امیرمحمد جمشیدی دستیار کارگردان، بیتا جوشقانی روابط عمومی، اردلان آشناگر عکاس، سارا بزاز منشی صحنه، محمد قهرمانی مدیر صحنه و علی کیهانی مشاور رسانه ای دیگر عواملی هستند که کوشک جلالی را در این پروژه همراهی می نمایند.

لازم به ذکر است ساخت موشن گرافیک این پروژه را علی علوی برعهده داشته و کیانوش سلطانی متین نیز تیزر این تئاتر را ساخته است.

علاقه مندان برای تهیه بلیت نمایش روبینسون و کروزو که از سه شنبه 16 خرداد هرشب ساعت 19:30 روی صحنه می رود، می توانند به سایت فروش بلیط تئاتر مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1092

به "روبینسون و کروزو به صحنه می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبینسون و کروزو به صحنه می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید