عکس ، محبوب ترین شخصیت سریال پوست شیر ، این سریال چگونه تمام می گردد؟

به گزارش آموزشگاه ما، با انتشار قسمت هفتم از فصل سوم پوست شیر، تنها یک قسمت تا انتها این سریال به جای مانده و هیجان نتیجه این همه کشمکش همچنان ادامه است.

عکس ، محبوب ترین شخصیت سریال پوست شیر ، این سریال چگونه تمام می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، در هفتمین قسمت از فصل سوم و سرانجامی پوست شیر، کشمکش محب شهاب حسینی و منصور مجتبی پیرزاده ادامه داشت و حالا تنها یک قسمت تا سرانجام کار باقی است. در این مطلب نگاهی به بعضی از اتفاقات و ویژگی های قسمت بیست وسوم پوست شیر انداخته ایم.

همانند قسمت قبل، در این قسمت پوست شیر هم بازپرسی محب از منصور، مجذوب نماینده ترین بخش اپیزود را تشکیل می دهد. طراحی صحنه های بازپرسی به شکلی کلاسیک و حرفه ای اجرا شده است. دو رقیب مدام همدیگر را محک می زنند و سعی می نمایند با پیدا کردن نقاط ضعف طرف مقابل، حملات خود را طراحی نمایند. دیالوگ نویسی مناسب این سکانس ها در کنار اجرای کلاسیک محمودی و دو بازی تاثیرگذار از شهاب حسینی و مجتبی پیرزاده، کیفیت کار را بالاتر برده است.

علیرضا کمالی در نقش رضا پروانه

در قسمت هفتم از فصل سوم پوست شیر با چهره نوی از منصور روبرو می شویم و می فهمیم این انسان صورت سنگی، در بعضی از لحظات تا چه حد می تواند شنماینده باشد. یکی از نقاط اوج قسمت نو پوست شیر جایی است که منصور به بهانه رفتن به دستشویی از محب جدا می گردد و ناگهان پوسته ای را که تا به امروز از او دیده ایم، کنار می گذارد. طبیعتا بازی پیرزاده این جا هم نقش مهمی ایفا نموده است. باید دید آیا تاکید محمودی و همکارانش بر وجه نو شخصیت منصور قرار است در قسمت سرانجامی مورد استفاده قرار گیرد یا نه.

در این قسمت از سریال پوست شیر شاهد کوشش برای نزدیک شدن به بعضی از شخصیت های فرعی (مثل سجاد و فرشاد) و بخشیدن جنبه ای انسانی به آنها هستیم. تاکید محمودی بر سجاد و فرشاد به گونه ای است که قاعدتا این دو شخصیت باید در قسمت سرانجامی نقش مهمی ایفا نمایند. با این وجود و با توجه به خطراتی که (در صورت اتخاذ یک تصمیم انسانی) پیش روی این دو نفر است، برای باورپذیر شدن کنش احتمالی شان احتیاج به مقدمه چینی جزیی تری جهت درک ابعاد مختلف آنها وجود داشت.

شاید بهتر بود محمودی و بهاروند با کاستن از فلاش بک های متعددی که روابط احساسی بعضی از شخصیت ها همانند صدرا با سایه را یادآوری نموده و در مواردی یاری خاصی به عمیق تر شدن درک ما از شخصیت ها نمی نمایند، بیشتر روی بعضی از شخصیت های فرعی تر مانور می دادند که قرار است در قسمت های سرانجامی پوست شیر نقش مهمی ایفا نمایند.

با نگاهی به واکنش های مجازی نسبت به پوست شیر، به نظر می رسد که می توان رضا پروانه با بازی علیرضا کمالی را محبوب ترین شخصیت این سریال دانست. رضا در قسمت بیست وسوم پوست شیر نقش کمرنگی دارد اما وقتی وارد می گردد، حسابی قدرتمند نشان می دهد تا تعیین گردد چرا این کاراکتر و بازی قابل ستایش کمالی را یکی از نقاط قوت و دلایل موفقیت پوست شیر می دانند.

هر چند قسمت تازه پوست شیر در لحظاتی تا حدی از نفس می افتد اما از یک سرانجام بندی برانگیزاننده و مناسب برخوردار است. محمودی و بهاروند در بیشتر قسمت های پوست شیر (حتی بعضی از اپیزودهایی که شاید در جمع برترین بخش های این سریال قرار نگیرند) توانسته اند با سرانجام بندی هایی مجذوب نماینده، کنجکاوی مخاطب را برای انتظار کشیدن تا زمان فرا رسیدن قسمت بعدی برانگیزند.

هفته آینده، نوبت پیچ سرانجامی است و یکی از مجذوب نماینده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی به سرانجام می رسد. آیا توانایی محمودی و بهاروند به یاری پوست شیر می آید تا شاهد یک سرانجام بندی غیرقابل پیش بینی، تاثیرگذار و در عین حال منطقی و باورپذیر باشیم؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1070

به "عکس ، محبوب ترین شخصیت سریال پوست شیر ، این سریال چگونه تمام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، محبوب ترین شخصیت سریال پوست شیر ، این سریال چگونه تمام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید