محصول تازه ایران خودرو

به گزارش آموزشگاه ما، مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو، با بیان این که موتور این محصول نسل نو EF 7 پلاس توربوشارژ و دارای گیربکس شش سرعته داخلی سازی شده و انتقال قدرت دستی و اتوماتیک خواهد بود، نام کرد: کراس اوور ایران خودرو با سطح بالای داخلی سازی به تولید خواهد رسید.

محصول تازه ایران خودرو

به گزارش عصر ایران، امیر سیمدار، پلتفرم محصول کراس اوور ایران خودرو را همان پلتفرم خودروی تارا دانست که از منظر ابعاد و مشخصات کاملا تغییر یافته و تبدیل به پلتفرمی نو شده و گفت: ایران خودرو بر مبنای ظرفیت و دانش موجود، توان تولید خودرو های CUV را دارا است. از سوی دیگر بر اساس تحقیقات اجرا شده، خانواده خودرو های CUV در جهان، بازار رو به رشدی داشته و خلاء آن در ایران خودرو وجود دارد.

تا کنون تصاویر درستی از این خودرو منتشر نشده است و این تصویر تنها عکس مورد تایید از آن است که کیفیت خوبی هم ندارد

این تصویر هم به نام خودروی نو کراس اوور ایران خودرو در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که با تصویر بالا تا حدود زیادی مطابقت دارد

وی افزود: به همین جهت و پس از بررسی بر روی پلتفرم های موجود، پلتفرم خودروی تارا به نام پلتفرم پایه برای توسعه خودروی CUV انتخاب شد.

مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو با بیان این که، بزودی نمونه اولیه خودروی K125 رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: این محصول در انتهای سال 1401 به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. در حال حاضر مرحله تعریف و هدف گذاری این پروژه اجرا شده و در مرحله طراحی واقع شده است و در ادامه وارد مراحل صحه گذاری و صنعتی سازی خواهد شد.

به بیان وی، این خودرو به لحاظ ابعاد و میزان، در دسته خانواده خودرو های شاسی بلند و کامپکت قرار می گیرد.

سیمدار با بیان این که کراس اوور ایران خودرو دارای مشخصات فنی دیگری نظیر سقف سانروف پانوراما، صندلی های برقی، چهار تا شش ایربگ، سیستم ESC، ترمز پارک برقی، مالتی مدیا و صندلی چرم و پارچه است، شرح داد: با توجه به استایل به روز و سطح امکانات رفاهی و ایمنی، این خودرو می تواند در رقابت با خودرو های رقیب، ضمن تامین سطوح بالای استاندارد های ایمنی، امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مشتری قرار دهد.

وی الگوبرداری از یوزپلنگ ایرانی را فرایند فعلی طراحی محصولات اخیر ایران خودرو خواند و گفت: در طراحی استایل این محصول هم از یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته و الگوبرداری شده است و سعی این است از خصوصیات و خطوط چهره و بدن یوز ایرانی در طراحی استایل خودرو بهره گرفته شود.

منبع: فرارو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 619

به "محصول تازه ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول تازه ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید